در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
یک کارشناس بازار سرمایه افت دیروز شاخص و نمادها را یک اصلاح درون کانالی و شرایط اصلاح پرتفو عنوان کرد و گفت: هر رشدی در بازار سرمایه نیازمند اصلاح و استراحت است، بنابراین افت دیروز شاخص را به نوعی می‌توان اصلاحی مناسب برای بازار دانست.
مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین‌المللی معاونت امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید میهمانان و کارشناسان مختلفی به ایران سفر کنند.
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: پیش‌بینی همه اقتصاددانان و کارشناسان این است که سال ۱۴۰۲ بهترین سال برای مردم و نظام است.
یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: پیش‌بینی از این‌که آیا این پایداری یا روند واکنش مثبت در بازار ارز، سکه، طلا و بورس پایدار خواهد ماند یا خیر، به مواضعی برمی‌گردد که در آینده پیش رو خواهیم داشت.
در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
طبق پیش‌بینی‌های یک کارشناس بازار سرمایه، شاخص کل بورس تا پایان سال می‌تواند به سطوح بالاتری برسد.
در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
کارشناس بازار سکه و طلا پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط فعلی بازار و تعطیلی فردا، بازار طی روزهای پیش‌رو (حداقل تا روز یکشنبه) تغییر چندانی نداشته باشد.
در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی ۱۰ کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.
کارشناسان شبکه اسکای در نیم‌فصل لیگ برتر انگلیس پیش‌بینی خود درباره قهرمان این فصل را ارائه دادند.
با توجه به اینکه روزهای سبز دوباره به بازار سرمایه بازگشته‌اند و ضرر سهام‌داران درحال جبران است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که این رشد منطقی بوده اما نباید چشم خود را روی ریسک‌هایی که بورس را تهدید می‌کنند، ببندیم.
کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
کارشناسان روزنامه دیلی میل، ترکیب احتمالی انگلیس در بازی اول سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
به گفته برخی کارشناسان، با توجه به برنامه‌ریزی مقامات مسئول ضرب، پیش‌بینی می‌شود که چهره شاه چارلز ظرف یک یا دو سال بر روی واحد پول کانادا ظاهر شود. الیزابت دوم در سال ۱۹۳۵ در اولین سری از اسکناس‌های بانک کانادا با چهره دوران کودکی خود ظاهر شد
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و تنها محموله صادراتی از سوی وزارت نفت به قیمت ۷۰ سنت مربوط به فروردین‌ماه امسال و در رینگ صادراتی بورس انرژی بوده است.
تیمی از محققان دانشگاه رایس اخیرا توانسته اند مغز مگس‌های میوه را هک کنند و تنها با یک کلیک و کنترل از راه دور بی سیم به آن‌ها فرمان دهند که حرکت خاصی را انجام دهند.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.
افرادی که به پرخوری عصبی مبتلا هستند چندین بار در هفته برای از بین بردن احساسات منفی به سراغ غذا می‌روند. شاید این افراد بعد از خوردن غذا احساس گناه و شرمندگی کنند، اما به علت وجود این احساسات دوباره و دوباره به سراغ غذا می‌روند و وزن شان افزایش پیدا می‌کند و چاق می‌شوند.
تغییر مشهود سرعت صدور مجوز و موافقت اصولی تاسیس نهادهای مالی در دوره جدید مدیریت سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از مصوبه پیشین سازمان با موضوع رفع موانع و تسهیل صدور مجوز ها دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ