نخست وزیر ارمنستان امروز تلفات نظامیان این کشور در جریان تنش های اخیر مرزی با جمهوری آذربایجان را ۱۰۵ نفر اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف ۱۰۵ راس دام قاچاق از نوع گوسفند در شهرستان میامی خبر داد.
در حالی که در طول دو دهه اخیر هیچ‌گاه ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی مصوب بودجه پرداخت نشده، اما در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۰۵.۲ درصد از بودجه مصوب در بخش عمرانی تامین شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه پرخطر در استان خبر داد و گفت: پلیس برخورد جدی با عوامل برهم زدن نظم عمومی خواهد داشت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم اسفندماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۱۰۵ پروژه در بخش کشاورزی این استان با اشتغالزایی ۵۲۹ نفر به بهره برداری می رسد.
بر اثر انفجار بمب کنار جاده در مسیر درعا به دمشق، ۱۵ نفر از نیروهای امنیت داخلی سوریه زخمی شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه ۱۰۵ هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه ۱۰۵ هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد.
۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می شود.
نشست بررسی زمینه‌های تحقق تولید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
‏‬نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی خوب است و در این شرایط سازمان برنامه و بودجه باید در تخصیص بودجه بهتر عمل کند.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
نیمه نخست دیدار مراکش و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل پایان یافت.
اهواز - رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست ۱۰۵ پرونده ناآرامی‌های اخیر در این استان خبر داد.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ورود ۵۳ میلیون گردشگر به استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته ایم و گیلان مقصد اول گردشگری کشور بوده است.
وزارت دفاع جمهوری‌ آذربایجان نیز تعداد کشته شدگان خود در این جنگ را ۵۰ نفر اعلام کرده بود.
نخست وزیر ارمنستان امروز تلفات نظامیان این کشور در جریان تنش های اخیر مرزی با جمهوری آذربایجان را ۱۰۵ نظامی اعلام کرد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
آتشکده آدریان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین آتشکده‌های کشور محسوب می‌شود. این عبادتگاه قدمتی بیش از ۱۰۵ سال دارد. ساختمان آن دارای ۶ ستون در قسمت ورودی خود است که نمایی از سنگ سفید و کنگره‌ای دارد.
رییس سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۵۲۰ هزار خانه خالی و تعیین رقم ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان مالیات برای آن خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت ضمن اعلام انهدام باند پولشویی با گردش مالی ۱۰۵ میلیارد تومان گفت: باند فروش اقلام سلامت محور در فضای مجازی با سه میلیون دنبال کننده شناسایی و دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ