در شرایطی که پرسپولیسی ها تصور می کردند با یک برد راحت از این مرحله جام حذفی عبور می کنند اما کامبک خوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایعه عجیب پیرامون جدایی کمال کامیابی نیا از ذوب آهن خیلی زود تکذیب شد.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.
زمان بازگشت مانوئل نویر بارها عقب افتاده است و به طور دقیق معلوم نیست که دلیل این روند طولانی درمان چیست.
مدافع سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران با مشکل عجیبی روبرو است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
وقتی چنین مدافعانی در ترکیب پرسپولیس حضور دارند و به خوبی هم جواب داده و دو به علاوه یک جام برای این تیم به ارمغان آورده‌اند، خرید مهره‌ای مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان عجیب به نظر برسد. اینجاست که عمیقا این سؤال ذهن هواداران را درگیر می‌کند که در سر یحیی گل‌محمدی چه می‌گذرد و چرا چنین خریدی برای پرسپولیس داشته است؟
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
شاید تصور کنید قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم حاصل یک ترکیب ثابت و فیکس بوده، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس که در این فصل برای گل‌محمدی به میدان رفته‌اند، در تمام مسابقات حضور نداشته‌اند.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد. سرمربی آبی پوشان برخلاف دیدارهای گذشته یک تغییر عجیب در ترکیب تیمش انجام داده است. ترکیب پرسپولیس اما غافلگیری خاصی ندارد.
حضور 10 بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آنها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
با پیروزی سپاهان و پرسپولیس، برای اینکه شاگردان ساپینتو همچنان شانس قهرمانی داشته باشند، چاره ای جز پیروزی برابر گل گهر ندارند.
یحیی گل‌محمدی مجبور شد قبل از شروع دیدار با تراکتور دومین تغییر اجباری را در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.
درگیری های شدید و عجیب ال‌کلاسیکوی امشب، چمن سانتیاگو برنابئو را به یک زمین مبارزه چند منظوره تبدیل کرده بود.
کارشناس فوتبال گفت: روزبه چشمی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و عجیب بود که ساپینتو او را تعویض کرد.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
پنج بازیکن با نام کیم در ترکیب کره جنوبی برای دیدار برابر اروگوئه حضور دارند.
کارلوس کی‌روش تیمش را با چینشی غیرقابل انتظار برای رقبا به زمین فرستاد.
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم دور شد تا به استراحت بپردازد!
با اعلام فهرست بازیکنان سیتی، نیمکت‌نشینی فیل فودن در دیدار امشب منچسترسیتی مقابل کپنهاگن واکنشهایی به دنبال داشته است.
برخلاف اعلام وب‌سایت‌ها، یحیی گل‌محمدی از یک دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال حربه جالبی را برای لو نرفتن ترکیب تیمش مقابل سپاهان اتخاذ کرد.
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ