«دشمن دست روی موضوع مهمی برای شکستن ما قرار داده است، اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور با رئیس شورای امنیت روسیه در مسکو دیدار و گفت و گو کرد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه وارد مسکو شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور با هدف رایزنی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه پلیسی به روسیه سفر می‌کند
رادان با اشاره به افزایش کشت ۳۲ درصدی تریاک در افغانستان گفت: این آمار یک زنگ خطر است چراکه افزایش کشت مواد مخدر یعنی درگیری مردم به‌ویژه جوانان با مواد مخدر افزایش پیدا می‌کند.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام می‌دارد فرمانده کل انتظامی کشور هیچ‌گونه صفحه و یا حساب توئیتری در فضای مجازی ندارد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با ادامه‌دار بودن طرح عفاف و حجاب گفت: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.
سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می بینند و خوب قضاوت می کنند و برابر آیه شریفه «الذین ان مکّانهم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودش فکر نکنند و در گذشته و آینده تکیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .
وی تاکید کرد: اگر ما در رسیدگی به یک سانحه تصادف به این نتیجه برسیم که موضوع عدم و یا کمبود ایمنی باعث آن تصادف شده سهم و تقصیر و اندازه تقصیر را متوجه خودروساز کرده و وی باید خسارت پرداخت کند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.
احمدرضا رادان، صبح سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش نوروزی پلیس، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی با حضور در یادمان شهدای هویزه به جمع راهیان نور پیوست
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی به منظور انجام برخی دیدار و حضور در جمع راهیان نور وارد استان خوزستان شد.
سردار رادان با بیان اینکه باب شهادت در سیستان و بلوچستان همچنان باز است، گفت: این استان امروز از نظر همه شاخص‌های امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد، البته حتماً حوادثی هم در استان رخ می‌دهد که چنین مسائلی در همه جا وجود دارد.
رادان با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: مردم، مسؤولان، نیروی انتظامی، دولت، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میراث‌دار شهدا هستیم و باید از این میراث به‌خوبی مراقبت کنیم و اگر سعی داریم شهدا در قیامت شفاعت ما را کنند باید در مسیر شهادت گام برداریم.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: در هر توطئه و فتنه و آشوبی آن چیزی که حریف دشمن شد یاس و نومیدی و بی آبرویی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت از بسیج و سپاه و پلیس شد افتخار و شرف و آبرو بوده است و این مسیر مهیا نیست مگر با توکل به خدا، حفظ آمادگی و قبول خدمت بی منت برای مردم.
علم الهدی گفت: امروز حقیقت این است که ما در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس، مردم با موشک‌باران دشمن آگاه بودند که در شرایط جنگی هستند، اما امروزه همین وضع بلکه حتی شدیدتر در عرصه‌های دیگری در جریان است.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
آئین تکریم فرمانده سابق کل انتظامی کشور و فرمانده جدید فراجا با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.
سخنگوی فراجا گفت: سردار رادان فرمانده فراجا هیچگونه صفحه و یا حساب توئیتری در فضای مجازی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ