فرمانده نیروی انتظامی، گفت: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه، مطالبه گر هم شده‌اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ۲۵ روز گذشته شخصی در این زمینه دستگیر شده است یا خیر، اظهار کرد: بله افرادی در این زمینه دستگیر شدند؛ اما دستگیری‌ها بسیار کم بوده است، دلیلش هم این است که این اکثر خانم‌ها و دخترانی که حجابشان ایراد داشته از روی غفلت بوده و بعد از تذکر پلیس حجابشان را رعایت کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور با رئیس شورای امنیت روسیه در مسکو دیدار و گفت و گو کرد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه وارد مسکو شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور با هدف رایزنی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه پلیسی به روسیه سفر می‌کند
رادان با اشاره به افزایش کشت ۳۲ درصدی تریاک در افغانستان گفت: این آمار یک زنگ خطر است چراکه افزایش کشت مواد مخدر یعنی درگیری مردم به‌ویژه جوانان با مواد مخدر افزایش پیدا می‌کند.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام می‌دارد فرمانده کل انتظامی کشور هیچ‌گونه صفحه و یا حساب توئیتری در فضای مجازی ندارد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با ادامه‌دار بودن طرح عفاف و حجاب گفت: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.
سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می بینند و خوب قضاوت می کنند و برابر آیه شریفه «الذین ان مکّانهم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودش فکر نکنند و در گذشته و آینده تکیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .
وی تاکید کرد: اگر ما در رسیدگی به یک سانحه تصادف به این نتیجه برسیم که موضوع عدم و یا کمبود ایمنی باعث آن تصادف شده سهم و تقصیر و اندازه تقصیر را متوجه خودروساز کرده و وی باید خسارت پرداخت کند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
روزنامه همشهری در اقدامی بی‌سابقه در صفحه نخست خود یک «کاریکاتور» از «سردار رادان» منتشر کرد! سردار رادان این روز‌ها به دلیل طرح فراجا برای مسئله حجاب، مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد؛ اما هدف از این اقدام رسانه شهرداری تهران مشخص نیست.
نماینده خبرگان با تقدیر از سردار رادان و تلاش فرماندهی انتظامی برای اجرای طرح عفاف و حجاب وظیفه مسئولان، نهاد‌ها و مردم را در اجرای هرچه بهتر این طرح بسیار مهم ارزیابی کرد.
فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس با انتشار استوری در صفحه مجازی خود به اظهارات اخیر سردار رادان درباره دوربین‌های طرح حجاب واکنش جالبی نشان داد.
سردار رادان فرمانده فراجا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ