سرخپوشان بعد از پایان تمرین امروز و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور در دفتر حجت کریمی، با وی دیدار داشتند.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
با جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی ترکیب کاپیتان‌های اول تا چهارم این تیم تغییر کرد.
سیدجلال حسینی و وریا غفوری، کاپیتان‌های سابق پرسپولیس و استقلال در اختتامیه کلاس سطح B آسیا حاضر شدند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از روی نقطه پنالتی بازی را حساس تر کند.
کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.
پرسپولیس در حالی برای ششمین بار در دهه اخیر به مقام قهرمانی رسید که تعدادی از بازیکنان تیم حس و حال جدیدی را تجربه می‌کردند و برخی بارها در چنین جشن‌هایی حضور داشتند.
دربی رفت فصل پانزدهم در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس همچنان مشکی‌پوش هادی نوروزی بودند.
کاپیتان ملوان از دیدار با هوادار دچار بدشانسی های متعددی شد و وضعیتش برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است.
آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ مهمان شاگردان مازیار زارع است.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری عملاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رده نکرده بودند ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
در بخش بین الملل در سالن ۳ پردیس ملت، فیلم سینمایی «شن» به کارگردانی (ویزاکسا چاندراسکارام) ساعت ۱۵ محصول کشور (سریلانکا)، فیلم سینمایی «زندگی عاشقانه» به کارگردانی (کوجی فوکادا) محصول کشور (ژاپن) ساعت ۱۷:۳۰، فیلم سینمایی «موهبت الهی» به کارگردانی (اصل ژورائوا) محصول کشور (قرقیزستان) ساعت ۲۰ به نمایش در می آید.
جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.
ساسان انصاری دوباره در مصاحبه‌ای کوتاه جواب تندی به اظهارات امروز کمال کامیابی‌نیا داد.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی دو کاپیتان این تیم با جرایمی همراه شوند.
در شرایطی که طی ساعات آتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راهی قطر خواهد شد، کاپیتان‌های این تیم قصد دارند در جلسه‌ای با وی، مشکلات خود را بازگو کنند.
کاپیتان‌های دوم و پنجم پرسپولیس در این فصل موقعیت خوبی در ترکیب تیم نداشته‌اند.
پیش بینی می شود بازی هوادار – استقلال یکی از بازی های زیبای هفته یازدهم شود. به این خاطر که هوادار تیمی نیست که صفر تا صد دفاعی بازی کند و تنها به دنبال مساوی باشد.
پیش بینی می شود بازی هوادار – استقلال یکی از بازی های زیبای هفته یازدهم شود. به این خاطر که هوادار تیمی نیست که صفر تا صد دفاعی بازی کند و تنها به دنبال مساوی باشد.
نبرد چهار مدعی در دو مسابقه از هفته هشتم رقابت‌های این هفته لیگ برتر را خاص، حساس و ویژه جلوه می‌دهد.
با توجه به باخت این هفته پرسپولیس ممکن است تغییراتی در ترکیب و تعویض‌های یحیی رخ دهد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
تاکتیک پرسپولیس برای تقابل با نفت مسجدسلیمان بدون حضور کاپیتان اول این تیم تغییر نخواهد داشت.
ساپینتو با چهره ای شادمان تمرینات استقلال را دنبال می کند و امیدوار است و وعده می دهد که تیم او به زودی خود را پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ