اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک
بررسی‌ها نشان از آن داشت که ۴ جوان ناشناس، قربانی جنایت را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده‌اند و این در حالی بود که دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل جنایت صحنه قتل را ضبط کرده بود.
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
بازی خطرناک ۲ برادر با یک آدمکش
اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!
حجت الاسلام پناهیان گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.
احمد خاتمی عضو فق‌های شورای نگهبان گفت: آنچه در حال حاضر در صحنه می‌گذرد آدم کشی، پلیس کشی، بسیجی کشی، سوزاندن مسجد، سوزاندن قرآن، چادر از سر زن مسلمان کشیدن، ایجاد رعب برای متدینین و ... است. نام این اغتشاش است و این خیانت است که اغتشاش را اعتراض بنامند.
آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
ماجرای آدمکشی در گل فروشی!
شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ