امیررضا رفیعی این بار باید دروازه تیمش در بازی جام حذفی را بسته نگه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد فرجی در دو هفته ابتدایی لیگ فرصت بازی پیدا نکرد.
دونالد پی.گاربر، عضو هیئت رئیسه MLS، از باشگاههای این لیگ خواست تا نحوه برخورد با لیونل مسی را خودشان مدیریت کنند.
چالش جدید برای صنعت خودرو
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.
مربی مس رفسنجان می‌گوید مدل بازی این تیم با فصول گذشته متفاوت است و آنها برای رسیدن به هارمونی به زمان نیاز دارند.
عضو اتاق ایران گفت: اگرچه ثبت چک‌های صیادی، صدور چک‌های بی محل را کنترل کرد اما اگر شرکت، اعضای هیأت مدیره و یا ذی نفعان چکی صادر کنند که فاقد موجودی باشد کلیه حساب‌های شرکت مسدود می‌شود.
کرمانی مقدم مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران به کادرفنی سپیدرود رشت ملحق شد.
فرض کنید شما همراه با ۱۲ نفر دیگر در جریان جنگ اسیر شده اید. همه شما را در یک مزرعه جمع می‌کنند و یک اسلحه به شما می‌دهند و می‌گویند یک دایره تشکیل دهید. قانون بازی ساده است نفر سمت چپی خود را باید بکشید
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
آرشا شکوری، دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان ایران، چالش جدیدی را با هوادار آغاز خواهد کرد.
افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها همواره چالش هایی را به دنبال داشته است، اما اکنون ماجرا کمی متفاوت شده زیرا کارشناسان امر می گویند نرخ ۷هزار تومانی خوراک ورشکستگی متانولی ها را به دنبال دارد.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
با این چالش شما می‌توانید ذهن خود را ورزش دهید و میزان دقت خود را مشخص کنید.
حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی در چالش جالبی از سوی پژمان درستکار قرار گرفتند.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، با چالش‌های متفاوتی روی نیمکت این تیم روبرو خواهد بود.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
غلامرضا ظریفیان گفت: در بخشی از دانشجویان با توجه به تغییرات و تحولات اجتماعی و فضای مجازی، ذائقه‌هایی ایجاد شده و معتقدند باید نوع سبک زندگی و پوشش متفاوتی داشته باشند. طبیعی است که بخشی دیگر به این اعتقاد ندارند و این دوگانگی چالش ایجاد می‌کند.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
عدم توازن در دفاع و حمله پرسپولیس چالش بزرگ کادرفنی این تیم برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر فصل جاری است.
اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب بازداشت «بسام السعدی» عضو ارشد این جنبش در اردوگاه جنین، تأکید کردند: مقاومت فلسطین در مقابل این اقدام سکوت نمی کند.
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ