در چندماهی که امام‌خمینی، در فرانسه مستقر شده بود، علاوه بر روحانیونی که در نجف همراهش بودند، چند چهره‌ دیگر نیز به حلقه‌ یکِ اطرافیان ایشان اضافه شد و از این رو کارویژه‌ سیا و وزارت امور خارجه آمریکا، شناسایی سوابق و شخصیت این افراد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره ای هنوز تفاهم نامه ای میان طرفین امضا نشده است.
در پی انتشار اسناد جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره جنگ و سالروز آزادسازی خرمشهر، سند جدید و منتشرنشده‌ای از سید محمد خاتمی منتشر شده است.
ریکاردو ساپینتو با انتشار یک استوری، نامه ای که روز گذشته خطاب به هواداران نوشته بود را تأیید کرد.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می گذارد.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به این نامه اشاره کرده بودند.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
عیسی زارع‌پور درباره نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات مبنی بر لغو محدودیت‌های اینترنتی گفت: نامه‌ای از طرف آقای توانگر نماینده مجلس داده شده بود و اخلاق ایشان است که نامه‌ها را منتشر می‌کنند، ما جواب نامه ایشان را می‌دهیم. اطلاعی از نامه دفتر رئیس‌جمهور ندارم.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن به شنبه هفته آینده موکول شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش‌های تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین به جز مسائل امنیتی باید منتشر شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
برخی تصاویر منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می‌دهد احمدی‌نژاد درخواست مکتوبی را به اژه‌ای می‌دهد.
در گزارش‌های آخر دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری بار‌ها به گزارشی ارجاع شده و از هشدار‌های قبلی به مدیران فرودگاهی سخن به میان آمده و به صراحت نیز دلیل صادر نشدن گواهی نامه فرودگاهی همین نقایص بیان شده است، اما حالا می‌خواهیم با بررسی گزارش نهایی حادثه ترکیدگی لاستیک هواپیمایی سپهران که آذر ۱۴۰۰ منتشر و در آخرین گزارش این سازمان به تاریخ شهریور ۱۴۰۱ به آن استناد و تاکید شده که هنوز ایراد‌های مندرج در آن رفع نشده ببینیم که این ایراد‌ها چیست؟
شماره سیصد و شصتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «ملت پیروز» منتشر شد.
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.
شماره سیصد و پنجاه و هشتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «امت واحده حسینی علیه‌السلام» منتشر شد.
امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.
در جریان افشای اسناد سفارت آمریکا در تهران، نام تعدادی از افراد و جریان‌هایی که با آمریکایی‌ها به گفتگو نشسته بودند منتشر شد؛ «قطب‌زاده» هم یکی از این افراد بود.
در جریان افشای اسناد سفارت آمریکا در تهران، نام تعدادی از افراد و جریان‌هایی که با آمریکایی‌ها به گفتگو نشسته بودند منتشر شد؛ «قطب‌زاده» هم یکی از این افراد بود.
شماره سیصد و پنجاه و هفتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «راهپیمایی جهانی» منتشر شد.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
شماره سیصد و پنجاه و دوم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «پرچمدار عزت» منتشر شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ