کیک کرامبل توت فرنگی یکی از انواع کیک‌های خوشمزه و متفاوت میوه‌ای است که می‌توانید با فرارسیدن فصل بهار آن را با روشی آسان در منزل بپزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
اگر تا به حال این کیک یخچالی شکلاتی را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کیک را تهیه کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای تهیه کیک یخچالی شکلاتی در این مطلب با ما همراه باشید.
پژوهشی جدید: مصرف بیش‌ازحد کیک و بستنی می‌تواند ریسک بروز سنگ کلیه را افزایش دهد
رزمی کاران محمودآبادی موفق به کسب مقام اول مسابقات تیمی کیک بوکسینگ قهرمانی مازندران (سبک پرشین فایت) شدند.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
به دلخواه می‌توانید کمی مغز گردو نیز به مواد اضافه کنید و یا حذف کنید. برای کاراملی کردن شکر حتما دقت کنید، زیرا اگر شکر بسوزد کیک بد مزه می‌شود.
مرحله فراموش نکنید قالب را باید در آب بگذارید و سپس در فر قرار دهید همچنین تا یک ساعت پس از پخت کیک، در فر و قالب را باز نکنید
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
احسان حاج‌صفی به عنوان برترین مدافع چپ فوتبال یونان در ترکیب تیم منتخب فصل سوپرلیگ قرار گرفت.
کیک شاه توت یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه شاه توت در ترکیباتش بسیار خوشمزه است و بافت لطیفی دارد.
پختن کیک و شیرینی در خانه لذتی دارد که هر کسی آن را حتی یک‌بار تجربه کرده باشد، طرفدار آن می‌شود.
کیک کره‌ای با گردو نوعی کیک خشک است که کره و گردو از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و بافت بسیار لطیف و اسفنجی دارد.
کیک کنجدی یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که کنجد یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن محسوب می‌شود و به همین دلیل بسیار خوشمزه و مقوی است.
کیک سیب خیس یکی ازا نواع کیک‌های میوه‌ای خوشمزه است که به دلیل داشتن میوه سیب در ترکیباتش بسیار معطر و خوش عطم است.
کیک دبل چاکلت یکی از انواع کیک‌های خوشمزه و معروف بین‌المللی است.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
کیک نارگیلی از جمله کیک‌های خوشمزه و پر طرفدار است که به دلیل داشتن نارگیل عطر و بوی دلنشینی دارد و بسیار لطیف و اسفنجی است.
کیک اسفناج از جمله کیک‌های خشک عصرانه است که از ترکیب پوره اسفناج با آرد، تخم مرغ، شکر، روغن و... تهیه می‌شود و بسیار خوشرنگ و خوشمزه است.
کیک هویج یکی از کیک‌های خوشمزه عصرانه است که به دلیل داشتن هویج و دارچین دارای عطر و بوی بسیار دلپذیری است و همراه با کرم پنیری طعم دلچسبی دارد.
کیک اسفنجی شکلاتی یکی از انواع کیک‌های خیس است که بافت بسیار نرم و منسجمی دارد و با روکشی از گاناش پوشانده می‌شود.
کیک سیب و کشمش ایتالیایی یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن سیب بسیار خوش عطر است و بافت منسجمی دارد.
کیک کرم دار نوعی کیک نیمه تر است که قسمت روی کیک قبل از پخت با کرم مخصوصی پوشانده می‌شود و بعد از پخت طعم بسیار دلچسبی دارد.
کیک خرمالو یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که خرمالو از ترکیبات اصلی این کیک به شمار می‌رود و به همین دلیل طعم و عطر بسیار دلچسبی دارد.
سفر سه روزه شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به عربستان سعودی که از روز چهارشنبه شروع شد نقطه عطفی در منطقه خاورمیانه و روابط خارجی عربستان با یک قدرت بزرگ دیگر به جز آمریکا به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ