شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نهایت با افزایش ۲۷۱۴۸ واحدی بر روی کانال ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۳۶۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۴۶۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۱۸۸۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۰۸۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۴۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۳۶۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۶۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۰۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۰۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
تاباتا یک برنامه تمرینی موثر است که می‌تواند جایگزین کاملی برای کلاس‌های بدنسازی باشد. نکته مهم این تمرین این است که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید، برای تمرین فقط به یک تشک، دمبل و یک تایمر نیاز دارید. تاباتا یک تمرین با شدت بالا است (مثلاً می‌توان آن را با کراس فیت مقایسه کرد) که برای چربی سوزی بسیار مؤثر است، زیرا در حین ورزش به انرژی زیادی نیاز دارد.
آرتور و برناردو که نزدیک به چهار سال عمر خود را در بیمارستان و در تختی ویژه گذرانده بودند، اکنون می‌توانند برای اولین بار به صورت یکدیگر نگاه کنند.
عشقی درخصوص واریز سود شرکت ها از طریق سامانه سجام، گفت: تاکنون بحث پرداخت سود شرکت‌ها از طریق سامانه سجام با مشکلات زیادی از نظر زیرساختی مواجه بود اما با پیگیری‌های انجام شده این مسئله رفع شد، به‌طوری که تاکنون نیز ۲۳۰ شرکت سود خود را از طریق این سامانه پرداخت کردند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۴۳۳۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۴۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت این بازار و ابهاماتی که بورس با آن‌ها مواجه است، بر این باور است که رفتار دولت با بازار سرمایه باعث بی اعتمادی سهامداران به این بازار می‌شود.
سید مسعود میرکاظمی در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس خبر داد.
صبح امروز جلسه‌ای با حضور برخی نمایندگان مجلس با فعالان بازار سرمایه برگزار شد. عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مسائل مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.
در نامه‌ای که حسین قربانزاده به مجید عشقی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار نوشته، اعلام کرده است که بلوک 15 درصدی شرکت صنایع پتروشیمی خیلج فارس هم با توجه به اینکه فقط یک مشتری داشته و امکان رقابت وجود ندارد، عملا لغو شده و عرضه آن صورت نمی‌گیرد.
بورس تهران امروز هم طبق روند هفته‌های اخیر روند نزولی خود را ادامه داده و در همین راستا سهام عدالت نیز با افت همراه شد و ۲.۱ درصد کاهش یافت.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۰۰۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۶۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۳۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ