در روزهایی که نمایندگان استان اهواز در لیگ برتر روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، استقلال خوزستان با امیدواری بیشتری لیگ را دنبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد اسرائیل و عربستان باید به عنوان بخشی از تعهد ایالات متحده به خاورمیانه تلقی شود نه جایگزینی برای آن. به نظر می رسد ایران ترفند جدیدی را یاد گرفته است. باید دید آیا ایالات متحده نیز می تواند ترفند تازه ای را به کار گیرد یا خیر.
سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی‌های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می‌شود.
تا این جای کار، حتی افرادی که پایگاه اجتماعی و رای بالای قطعی هم دارند، انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات در خود نمی‌بینند. حتی به شکل ظاهری نیز تلاشی برای جذب مشارکت کاندیدا‌ها و مردم دیده نمی‌شود. فضای انتخابات نه تنها سرد است، بلکه در حال سردتر شدن است. اگرچه گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها گاهی درباره انتخابات حرف می‌زنند، اما کف خیابان‌ها و نزد اقشار مختلف جامعه اصلا حرفی از انتخابات نیست.
آبی های پایتخت یکی از بدترین دوران ورزشی خود را چه در مستطیل سبز و چه در باشگاه می گذرانند، آنها به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارند.
در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.
در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.
علیرضا احسانی می‌گوید دیدگاه مدیران ذوب‌آهن با محمد ربیعی به دنبال صدر جدول هستند.
آرش رضاوند بعد از استراحتی کوتاه آماده بازگشت به ترکیب استقلال است.
عربستان سعودی به پروژه سوپرلیگ آفریقا که به زودی برگزار خواهد شد 200 میلیون یورو کمک مالی می‌کند تا حمایت کنفدراسیون فوتبال این قاره را برای میزبانی جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
استقلال در حالی مصاف با مس رفسنجان را آغاز می کند که به نسبت هفته های اخیر 3 بازیکن اصلی را در ترکیب نخواهد داشت.
استراتژی «چرخش دوگانه» به دنبال اتکای بیشتر به خود برای کاهش عدم قطعیت‌های خارجی است. در نوامبر ۲۰۲۱، دفتر سیاسی نهاد تصمیم‌گیرنده حزب کمونیست چین، استراتژی جدید امنیت ملی را منتشر کرد.
سرمربی استقلال در مورد نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا و اینکه آیا آرش رضاوند به دیدار مقابل صنعت نفت می‌رسد، پاسخ داد: معمولاً قبل از بازی در مورد اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند و چه کسی محروم یا مصدوم است صحبت نمی‌کنم زیرا این استراتژی ما است.
مارکا می‌گوید مدیران رئال مادرید برای راضی کردن جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به زودی به آلمان سفر خواهند کرد.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تحول یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای بهبود وضعیت کشور است و مسیر این تحول باید تکمیل کننده فرآیند انقلاب اسلامی و تحقق بخش آرمان‌ها و اهداف آن باشد.
تیم فوتبال استقلال پس از استراحتی دو روزه تمریناتش را برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر از سر خواهد گرفت.
فدراسیون فوتبال شاید برای اولین بار در سال های اخیر هدف تیم ملی را در یک تورنمنت مهم مشخص کرده است.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد که این تیم برای دیدار مقابل ایران بهترین و آماده ترین بازیکنان دعوت خواهند شد.
چین از "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور ایران در جریان سفر اخیر او به پکن استقبال مودبانه‌ای به عمل آورد. با این وجود، اولویت‌های استراتژیک چین جای دیگری می‌باشد و پکن ایران را در اولویت استراتژیک خود قرار نداده است.
جو بایدن سیاست خارجی غیر عاطفی‌ای را در پیش گرفته سیاست خارجی برای جهان آن گونه‌ای که هست نه آن گونه که ما می‌خواهیم باشد.
امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.
با پیش‌بینی آینده پس از نفت، امارات متحده عربی در سالیان اخیر استراتژی دیپلماتیک خود را با هدف قرار دادن موضوع توانمندسازی زنان در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرده است. استقبال ابوظبی از برچسب حمایت از برنامه زنان، صلح و امنیت ممکن است به آن کشور اجازه دهد تا جایگاهی را در سازمان ملل متحد کسب کند و در مقابل پوشش منفی مطبوعاتی حائلی ایجاد کند.
تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری دیدار هفته یازدهم و سوپرجام فوتبال ایران به استراحتی طولانی خواهد رفت.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
سرمربی استقلال با دو تغییر در دقایق ابتدایی نیمه دوم، سعی در تغییر نتیجه و جریان بازی دارد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۴۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ