شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در نهایت با افزایش ۶۲۳۱ واحدی بر روی کانال ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۹۶۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۵۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۶۸۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۳۲۵۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۱۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۳۶۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.
میثم فدایی سرپرست فرابورس ایران عصر دوشنبه در لایوی اینستاگرامی توضیحاتی را در خصوص «حذف حجم مبنا»، «تغییرات در مواجهه با تخلفات معامله‌گران» و «عرضه‌های اولیه» ارائه کرد.
بازار سهام این‌‌‌ روز‌‌‌ها به واسطه ترسی از روند بازار، قهر معامله‌‌‌گران و مهم‌تر از همه عدم‌انگیزه و رغبت به حضور در این بازار سبب شده حجم معاملات به‌ویژه معاملات خرد هر روز کاهش بیشتری را تجربه کند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۴۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۴۳۳۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۴۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
هیأت دولت به ریاست ابراهیم رئیسی در جلسه ای که شب گذشته برگزار شد، در پی نگرانی مدیران شرکت ها و فعالان بازارسرمایه از نحوه محاسبه نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها و تعیین قیمت خرید برق اقدام به اعمال اصلاحاتی کرد .
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بین المللی محصولات پارس (شپارس) با حضور ۷۴ درصد سهامداران امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ برگزار شد. به ازای هر سهم چقدر سود توزیع شد؟
سید مسعود میرکاظمی در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس خبر داد.
تجربه سال‌ های گذشته نشان داده است زمانی که بازار سرمایه در یک مقطع کوتاه‌ مدت صعود قابل‌ توجهی را به ثبت می‌‌‌ رساند پس از این اتفاق وارد یک مسیر نزولی می‌ شود که به صورت تجربی حدود ۲ سال به طول خواهد انجامید تا بازار به روال عادی بازگردد.
امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ جلسه فعالان بازار سرمایه با مجلسی‌ها و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد. در این جلسه چه گذشت؟
امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ تعدادی از فعالان بازار سرمایه به مجلس رفتند تا با برخی نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون اقتصادی دیدار کنند. این متن توسط نیما میرزایی یکی از فعالان بازار سرمایه که در جلسه امروز حضور داشت نوشته شد.
بورس تهران امروز هم طبق روند هفته‌های اخیر روند نزولی خود را ادامه داده و در همین راستا سهام عدالت نیز با افت همراه شد و ۲.۱ درصد کاهش یافت.
رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی دوباره بررسی شود.
در حال حاضر بازار سرمایه در هاله‌ای از ترس و ابهام به سر می برد. همچنان حقیقی‌ها به دلیل اعتماد از دست رفته شان در صف‌های فروش قرار دارند و طی یک ماه گذشته شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شاخص کل نیز حمایت ۱.۳۰۰ هزار واحد خود را از دست داده و تنها با افزایش ارزش معاملات و ورود پول و نقدینگی روند صعودی در شاخص دیده می شود.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.
رشد نماگرهای بورسی با اثرپذیری از سه محرک امیدواری به احیای زودهنگام برجام، رشد قیمت‌های جهانی و البته موافقت مجلس با حذف دلار ۴۲۰۰ ادامه دارد. در این میان کارشناسان از اثرات بلندمدت حذف ارز ترجیحی بر بهبود عملکرد شرکت‌های درگیر با این دلار همچون زراعت، دامپروری، روغن خوراکی و داروسازان سخن می‌گویند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ