سی ان ان تصاویر ماهواره‌ای با فناوری SAR را منتشر کرده که بر اساس آن هیچ آسیبی به پایگاه اصفهان و پدافند هوایی آن وارد نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز شنبه یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر بر طبق توافقی که با واسطه گری آلکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس حاصل شد، قبول کرد روز شنبه روسیه را به مقصد بلاروس ترک کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس‌جمهور ترکیه در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور در مصاحبه با شبکه تی‌آرتی اعلام کرد: هیچ زد و بندی با «سینان اوغان» نداشته‌ایم.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
دادرس گفت: ارائه ۳ سال رایگان سی ان جی برخلاف قانون اساسی، قوانین وزارت نفت و بر نامه بودجه است به همین دلیل مورد پذیرش مجلس نیست.
سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ترامپ شخصا فرم عدم اقرار به جرم را پر خواهد کرد نه از طریق وکیلش.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار کپسول گاز سی ان جی یک دستگاه پژوپارس، چهار نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، اظهار کرد که این آزمایش خطری برای ایالات متحده نداشت و واشنگتن آن را یک اقدام غیرعادی یا عامل افزایش تنش ندانست.
سی‌ان‌ان، مدارک و نتایج تحقیقات یک سازمان انگلیسی و ارتش اوکراین را درباره «افزایش حجم تخریب» یکی از پهپاد‌های شاهد-۱۳۱ ساخت ایران که کلاهک آن در حمله روسیه به منطقه اودسا در اکتبر ۲۰۲۲ عمل نکرده، منتشر کرده است.
سی ان ان ترکیه گزارش داد که در هاتای و مالاتیا، 15 ورزشکار زیر آوار قرار دارند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با بهبود وضعیت شبکه گاز و فراهم شدن شرایط همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی استان بار دیگر به مدار فعالیت بازگشتند.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال ۸۷۵ هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.
شبکه خبری CNN اعلام کرد که مسی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود تا پیراهن الهلال را بر تن کند.
آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.
رئیس انجمن سی ان جی با اشاره به اینکه کاهش و سهمیه بندی گاز به ما ابلاغ شده است گفت: در صورت کمبود گاز پس از صنایع، پتروشیمی و سیمانی ها ، گاز سی ان جی ها هم سهمیه بندی شود.
کاظم نژاد گفت: با هدف افزایش سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت کشور، همکاری با شرکت‌های خودروسازی برای تولید خودروهای دوگانه‌سوز و ارتقا کیفیت آنها در انجام است.
دیپلمات پیشین کشورمان در پاسخ به مجری شبکه سی ان ان که از وی پرسید بسیاری معتقدند در هیچ زمینه‌ای از جمله احیای برجام نباید با ایران مذاکره کرد با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای در دوره باراک اوباما گفت: گفت‌وگو با ایران لازم است.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: شاهد، تهدیدی بزرگ و سلاحی ناشناخته که به جنگ‌افزار نوین روسیه تبدیل شده است.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا از شبکه تلویزیونی CNN به علت ادعای افترا و تلاش این شبکه برای بی اعتبار کردنش شکایت کرد و غرامت ۴۷۵ میلیون دلاری را خواستار شد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
اظهار بی اطلاعی حزب الله از عامل حمله به رشدی درحالی است که رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که مطر یک تبعه لبنانی است، هرچند سی ان ان اعلام کرد که به صورت مستقل نتوانسته است صحت این موضوع را تأیید کند و مشخص نیست مطر قبلاً به لبنان رفته است یا خیر.
سی ان ان به حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ در مراسم عزاداری پرداخت
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ