ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این گونه بی گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذد و رخنه درونی دشمن باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدی نوشت:هنگامی که از بررسی علنی می‌ترسند لوایح و طرح‌های قانونی را با اصل ۸۵ عملا محرمانه می‌کنند. این کار هر چه هست قانونگذاری متعارف نیست.
عباس عبدی نوشت: فقر نیز یکی از عوامل بروز این وضع است، ولی مهم‌تر از آن اختلال در قواعد حقوقی و عرفی حاکم بر روابط مردم و نیز غیبت حکومت و دولت است و اگر هم حکومت غایب نباشد به راحتی می‌توان گفت که سوگیری و تبعیض در داوری‌ها منع از مواجهه عادلانه خواهد شد.
عباس عبدی فعال سیاسی به گفته‌های ولایتی واکنش نشان داد.
در حقیقت مشکل اصلی آنان وجود «غیر» است. اثبات خودشان ممکن نیست ولی نفی و حذف دیگران را ممکن می‌دانند. ولی این رویکرد نتیجه‌بخش نیست. به این علت روشن که اگر نتیجه می‌داد که تا حالا داده بود و این اندازه عقب‌گرد کشور را شاهد نبودیم. مشکل اصلی وجود تنگ‌نظری افراطی است. فقط می‌خواهند دیگران نباشند. همین.
عباس عبدی درباره سخنان فرمانده نیروی انتظامی مازندران نوشت: وظیفه نیروی انتظامی یا هر نهاد دولتی دیگر گرفتن حقوق برای انجام قانون است، اینکه با انجام آن چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود، مساله اولیه آنان نیست و در قانون نیامده که مبارزه با دزدان مستلزم شکستن گردن آنان یا پاسخگویی فرمانده به جای مامور متخلف است.
عبدی نوشت: همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
عباس عبدی به بیانیه لاریجانی درخصوص ادعای ارائه لیست انتخاباتی توسط او برای مجلس آینده واکنش نشان داد.
عباس عبدی به پاسخ لاریجانی به ادعای درباره حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
عبدی نوشت: اکنون مشارکت بالای انتخاباتی با حل مساله رو صلاحیت‌ها محقق نمی‌شود. مقدمات زیادی پیش از آن لازم است. اصولا با شرایط موجود کسی نامزد نمی‌شود که رد شود یا نشود.
عبدی نوشت: ظاهراً این طرح از بس بد بوده، توییت را پاک کرده‌اند. چون آن را در اکانت پاد ندیدم. در هر صورت بانیان این طرح‌ها همچنان هستند و بر همین اساس در حال کارند.
عباس عبدی در واکنش به توقیف «سازندگی» نوشت: با عصبانیت ارز و گوشت ارزان نمی‌شود.
عباس عبدی، در واکنش به بیانیه خاتمی گفت: اصلاح‌طلبی به‌معنای گذشته آن، که حضور در انتخابات و کار در داخل سیستم برای بهبود امور است، به بن‌بست رسیده است. مصداق آن انتخابات ۹۸ بود و این سیاست در انتخاب ۱۴۰۰ به‌وضوح اثبات شد.
عباس عبدی نوشت: ‏مصوبه اعلام نشده و طبعا محرمانه تحت عنوان ‎مولدسازی دارایی‌های دولت غیر قابل قبول‌ترین کاری است که در ذهن می‌توانست باشد. چگونه ممکن است چنین موضوعی بدون هیچ بحث و گفتگوی عمومی و بر خلاف بدیهیات قانونگذاری مصوب و اجرایی شود؟
عبدی نوشت: من هنوز باور نمی‌کنم که چرا باید خانم الهه محمدی یا بسیاری دیگر از زنان پیش و پس از این جریان اعتراضی همچنان در زندان باشند؟ چگونه ممکن است با وجود چنین زنانی در زندان و حتی رسیدگی‌های قضایی غیرعلنی، بتوان از زنان تاثیرگذار امریکای لاتین یا آفریقا یا آسیای جنوب شرقی برای حضور در ایران دعوت کرد؟ یک لحظه خود را جای خانم‌های زندانی بگذارید که دارند از تلویزیون این نشست را می‌بینند چه احساسی به حکومت و کشور خواهند داشت؟
عباس عبدی در واکنش به همایش زنان تاثیرگذار توئیت کنایه آمیزی را منتشر کرد.
عباس عبدی در واکنش به اظهارات سعید جلیلی که گفته است «ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم» نوشت: درکش از واقعیت بیرونی همین اندازه است.
عباس عبدی به ماجرای آجیل‌فروش سنندجی و تیتر روزنامه‌های اصولگرا درباره این واقعه واکنش نشان داد.
عباس عبدی به اعزام برخی خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصولگرا به قطر واکنش نشان داد.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
عباس صالحی نوشت: هنوز نمی خواهیم در شیوه ها تجدیدنظر کنیم؟!
سید عباس صالحی از مدل تفکیک جایگاه مردم و مسئولین در مراسم رحلت امام خمینی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ