باستین شواین اشتایگر معتقد است که سبک بازی ای که پپ گواردیولا در دوران حضورش در بوندسلیگا تلاش کرد به بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان وارد کند، در نهایت به مانشافت آسیب رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شوخی جالبی با سرخیو راموس که پیش از این در رئال مادرید با او هم‌بازی بود کرده است.
اثرات اولیه نیش اژد‌های کومودو به حدی است که برای طعمه آن‌ها فاجعه بار است. سم اثر فوری دارد و در نتیجه قربانی فلج می‌شود و نمی‌تواند حرکت کند.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، معتقد است که پیوستن مویزس کایسدو به چلسی برای لیورپول خجالت‌آور است.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
در این جا چند اشتباه بزرگ را معرفی می‌کنیم که مرتکب شدن آن‌ها می‌تواند شما را در معرض نفوذ هکرها قرار دهد. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید از این اشتباهات دوری کنید!
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، در پاسخ به شایعات درباره پیشنهاد بزرگی که از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و گفت اولویتهایی دیگر دارد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب به ناکامی بزرگ این تیم در آسیا واکنش نشان داد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
گفتم: شیخ عبدالحمید گفته است «ما برخی افراد حرفه‌ای داریم که چشمانشان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها هم قوی‌تر هست و می‌توانند ماه را ببینند»! گفت: ولی ابتدا باید ماه در آسمان باشد تا دیده شود. وقتی ماه در آسمان نیست افراد خبره (!) مورد نظر او چه چیزی را دیده‌اند؟! تکلیف افرادی که با اعلام دروغین او روزه‌شان باطل شده چه می‌شود؟! شیخ عبدالحمید برای این گناه بزرگ چه توجیهی دارد؟!
مار بزرگ اسلنگ به راحتی طعمه موش صحرایی شد.
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
هزاران باب مغازه در بازار بزرگ لباس در داکا، پایتخت بنگلادش در اوایل صبح سه شنبه، طعمه حریق گسترده شده است.
به گفته شاهدان عینی و سازمان آتش نشانی، هزاران باب مغازه در بازار بزرگ لباس در داکا، پایتخت بنگلادش در اوایل صبح سه شنبه، طعمه حریق گسترده شده است.
ژوزه مورینیو معتقد است که روبرتو مارتینز باید در بازی‌های مهم و بزرگ به پرتغال کمک کند.
الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ اروپا را با تمسخر بارسلونا و شاید پدری جشن گرفت.
یک مار کبرای معمولی ممکن است یک مار، یک حیوان کوچک، جونده یا یک پرنده را بخورد. اما شاه کبرا قابلیت بیشتری نسبت به کبرا‌های معمولی دارد و می‌تواند آرواره‌های خود را برای بلعیدن یک حیوان بزرگ یا یک انسان باز کند. البته شاه کبرا به راحتی نمی‌تواند طعمه بزرگ رزا ببلعد و این فرایند چند دقیقه‌ای طول می‌کشد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
مهدی طارمی که پس از بازی با اسپورتینگ هنوز در تمرینات گروهی پورتو شرکت نکرده، برای دیدار امشب وضعیت نامشخصی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ