معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، گفت: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا ... رخ نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نمی‌کنیم.
شب گذشته مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت و توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.
یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای حمله ناموفق ریزپرنده ها به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را به شدت محکوم کرد.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: صدای انفجار ناشی از صدایی بود که پدافند، آن ریزپرنده را مورد اصابت قرار داد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ