در شرایطی که به نظر می‌رسید پرسپولیس در آبادان کار بسیار دشواری دارد اما راحت‌تر از حد تصور به پیروزی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
نشریه لهستانی فکت با بازیکنی مصاحبه کرده که آن را کوتاه قامت‌ترین فوتبالیست جهان معرفی می‌کند.
بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
تیم ملی اسپانیا در دیدار مقابل کاستاریکا با ۷ گل پیروز شد تا به قاطع‌ترین بر جام‌جهانی تا امروز رسیده باشد.
روستای «خورخوره» در ۵۵کیلومتری شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی)، جایی است که ۲۱سال پیش، کوتاه قامت‌ترین مرد ایران و جهان در آن متولد شد. «محمد قادرزاده» این مرد کوچک ایرانی با ۶۴سانتی‌متر و ۷میلی‌متر قد و ۶کیلو و ۵۰۰گرم وزن بعد از ثبت نام خود در کتاب «رکورد‌های ایرانی ۱۴۰۰» حالا در مسیر ثبت جهانی رکورد‌های گینس قرار گرفته است.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
برتری ۹-۰ لیورپول مقابل بورنموث در کنار قاطع‌ترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در حالی که لیورپول ۹ گل به بورنموث زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ