عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلاست چراکه سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- دادستان عمومی و انقلاب پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه های غیرمجاز ضرب الاجل دو ماهه صادر کرد.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
شب گذشته مأموران حراست یکی از مجتمع های تجاری واقع در خیابان شهید مدنی اقدام به ضرب و شتم یکی از آمران به معروف کردند.
فیل نویل، سرمربی سابق اینترمیامی، از برخورد تندی که با پسرش به خاطر درخواست جوردی آلبا داشته است خبر داد.
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب العجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون «فعالیت احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
قانونگذار برای ضرب و جرح و افرادی که منجر به آسیب رساندن به دیگری می‌شوند مجازات کیفری را تعین کرده است.
منچستریونایتد ضرب الاجل مشخصی را برای امضای قرارداد با آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، مشخص کرده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضائی برای انتقال ۶۰۰ کانتینر آلوده با هدف جلوگیری از آسیب زیست محیطی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
ضرابخانه بیرون شهرقرار داشت و کارگر‌های کارخانه امین الضرب از روستا‌های دور و اطراف می‌آمدند و شب‌ها سر خانه و زندگی‌شان بر می‌گشتند. همیشه خطر سارقانی که اموال کارگر‌ها را سرقت می‌کردند و حیوانات وحشی در زمستان‌ها کارگران را تهدید می‌کرد.
اصفهان- رئیس سازمان محیط‌زیست در بازدید از معادن نطنز به مدیرکل حفاظت محیط‌زیست اصفهان ماموریت داد تا در بازه زمانی یک ماهه با معادنی که تاکنون خلاف قوانین عمل کردند برخورد شود.‌
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس در هنگامی که مشغول کمک به مصدومان حادثه بودند، خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان خبر داد.
این سکه با نام «Eid Mar» شناخته می‌شود و توسط «بروتوس» به مناسبت مرگ «ژولیوس سزار» در سال ۴۴ پیش از میلاد ضرب شده بود.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
نحوه تشخیص سکه تقلبی از اصل برای افراد عادی مشکل است، ولی باید دانست که سکه‌هایی که توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود دارای عیار هزار در ۹۰۰ است، در حالی سکه‌های تقلبی این عیار را ندارند، حتی در بعضی از مواقع سکه را با فلزاتی مانند مس و برنج درست می‌کنند و با لایه‌ای مانند طلا روی آن را می‌پوشانند که در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسد. تشخصی سکه اصل از تقلبی توسط کارشناس متخصص صورت می‌گیرد.
به گفته رئیس کل بانک مرکزی، از روز شنبه افرادی که درصد هستند ارزی را خریداری کنند به جای مراجعه حضوری به صرافی‌ها از طریق سامانه برخطی که راه اندازی شده است، می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت برخط به صرافی مدنظر خود ارسال کنند
به گفته رئیس کل بانک مرکزی، از روز شنبه افرادی که درصد هستند ارزی را خریداری کنند به جای مراجعه حضوری به صرافی‌ها از طریق سامانه برخطی که راه اندازی شده است، می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت برخط به صرافی مدنظر خود ارسال کنند
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۵۵۰  هزار تومان معامله شد.
مدیر اجرایی المپیک پاریس 2024، از ضرب سکه یادبود نقره‌ای شش ضلعی 10 یورویی برای این المپیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ