کباب لاهماجون یکی از انواع کباب‌های مشهور و بسیار خوشمزه ترکیه است که با خمیر و نان و لایه‌ای از گوشت و سبزیجات تهیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
ته چین از سه قسمت مختلف تشکیل شده است دارای یک لایه ضخیم ته دیگ است که بسیار منسجم و برشته است یک لایه مواد گوشتی یا سبزیجاتی میانی و لایه آخر برنج سفید که معمولا با کره دم شده و برنج بافت لطیفی پیدا می‌کند.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه خوشمزه و راحت است و اگر دوست دارید یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی‌ها تهیه کنید بهتر است اسلیم کباب را در نظر داشته باشید و در کنار دیگر غذا‌های خود سرو کنید.
سس آلفردو یک سس خوشمزهٔ ایتالیایی و مناسب برای انواع پاستا می‌باشد. این سس را بیشتر با پاستای فتوچینی درست می‌کنند و در کنار آن میگو و یا فیله مرغ کبابی نیز می‌گذارند. ولی این سس به تنهایی نیز غذای مناسبی برای گیاه خواران می‌باشد.
تاوا کباب قبلا در تنور پخته می‌شده و در یک ظرف پهن می‌شده است. تاوا کباب با دورچین‌های مختلف از سبزیحات تهیه می‌شود و با کته زعفرانی بیشتر سرو می‌شود و می‌تواند برای رهایی از دستور‌های پخت یکنواخت گزینه خوبی باشد.
شاید بتوان ظاهر دم کباب قزوینی را چیزی بین قیمه معمولی و آبگوشت توصیف کرد. این قیمه، نسبت به قیمه معمولی، آبدارتر و چرب‌تر است و به عنوان یک غذای محلی در بیشتر مناطق استان قزوین طبخ می‌شود.
کباب‌ها انواع مختلفی دارند و با گوشت یا مرغ تهیه می‌شوند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این کباب‌ها را مزه دار کنید و از طعم بی نظیر این غذا لذت ببرید.
سالاد بادمجان کبابی یکی از انواع سالاد‌های سرد است که به دلیل داشتن مرغ و بادمجان کبابی در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.
سبزی‌های کباب شده جزء اصلی این غذا هستند و این غذا را داغ سرو نمایید تا طعم واقعی یک تارت را حس کنید.
بابا غنوش یکی از پیش غذاهای خوشمزه و محبوب لبنانی است که از ترکیب بادمجان کبابی، ارده، سیر و روغن زیتون تهیه می‌شود و بسیار مقوی است.
کباب انواع مختلفی دارند، اما کباب نخجوان نیز یکی از کباب‌های معروف است.
ترکیب بادمجان و مرغ چرخ شده بسیار خوشمزه می شود و شما می توانید کباب بادمجان با مرغ را خیلی راحت تهیه کنید، همان طور که پیداست مرغ چرخ می شود و داخل بادمجان خالی شده قرار می گیرد و بعد مانند کتلت ها سرخ می شود و در انتها به همراه یک پلوی خوشمزه زعفرانی میل می شود.
این غذا بسیار جدید و خوش طعم است و اگر می‌خواهید یک غذای ابتکاری جدید در خانه تهیه کنید حتما کباب بادمجان با مرغ را تست کنید.
طعم و مزه تاوا کباب را وقتی به تبریز می‌روید و در بازار و یا رستوران‌های سنتی آن‌ها می‌روید می‌توانید تفاوتش را با کباب تابه‌ای متوجه شوید.
دمی کباب یکی از انواع غذا‌های ساده و قدیمی ایرانی است که با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمی کباب با ما همراه باشید.
جوجه تابه‌ای با مرغ چرخ کرده یکی از روش‌های بسیار خوشمزه و نرم و آبدار برای تهیه یک غذای سنتی ایرانی داخل تابه است.
کباب تابه‌ای ترش یکی از انواع کباب‌های ما ایرانی‎هاست که طعم و مزه بسیار خوبی دارد.
کباب گوشت قلقلی با بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب گوشت قلقلی با بادمجان تهیه می‌شود و همه مواد بعد از تهیه داخل سیخ چوبی یا فلزی زده می‌شود و می‌توانید در تابه یا فر این غذای خوشمزه را تهیه کنید و به همراه برنج و سس ربی میل کنید.
جوجه کباب در ماهیتابه رژیمی یک روش بسیار خوشمزه و ساده برای پخت غذایی متفاوت است.
سالاد گرجی یکی از انواع سالادهای بین‌المللی است که به دلیل داشتن بادمجان و فلفل کبابی عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
کتلت گوشت و بادمجان یکی از انواع کتلت‌های خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب گوشت با بادمجان کبابی استفاده می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
بلال کبابی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و خاطره‌انگیز ماست که معمولا با چاشنی آب و نمک سرو می‌شود. در این مطلب با آموزش چند نوع سس و چاشنی خوشمزه برای بلال همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ