محمدرضا حاجی‌علیزاده درباره اعزام زائران عمره مفرده اظهار کرد: اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آن‌ها از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پرواز‌های حج تمتع خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
عضو کمیسیون بهداشت مجلس می‌گوید: در حال حاضر تعداد دارو‌های کمیاب یا نایاب زیاد است و همه آن‌ها در درمان بیمار‌ها بسیار حیاتی و موثر است. ما در حوزه داروی بیماری‌های خاص تا داروی بیماری‌های ساده با کمبود تشدید مواجه هستیم. به غیر از آموکسی‌سیلین که درحال حاضر به وفور وجود دارد؛ بقیه آنتی‌بیوتیک‌ها حتی دارو‌های خوراکی آن کم عرضه می‌شود. این دارو‌ها به صورت سهمیه‌ای به داروخانه‌ها داده می‌شود. الان بسیاری از دارو‌های تزریقی از‌جمله ویتامین‌های تزریقی نیز بسیار کم یا نایاب است.
یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که این نهاد همچنان در تلاش است تا به «وسعت و گستردگی» درز اطلاعات محرمانه پی ببرد.
رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.
میگویند ما فقط از ۱۰ درصد مغزمان استفاده میکنیم، اما این گفته افسانه‌ای است که تا حد زیادی برگرفته از داده‌های بسیار قدیمی حوزه علوم اعصاب است.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
تعداد مرخصی زایمان در در ایران ۲۷۰ روز، در مراکش ۹۸ روز، در ترکیه ۱۱۲ روز، در اسلوونی ۲۸۸ روز است.
تعداد ۳۰۰ هزار سهامدار در بهمن ماه امسال در سامانه سجام ثبت نام کردند.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس از معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی لوکس در سال آینده انتقاد کرد.
گودرزی در مورد تعداد سگ‌های جمع‌آوری شده، عنوان کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند که حدود ۱۱ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای یک کلینیک مجهز به همراه چندین متخصص شامل دامپزشکان، کمک دامپزشکان و البته نیرو‌های خدماتی به صورت شبانه روزی فعال است.
ایران خودرو در عرضه فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۳ هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا ۵ هزار دستگاه تارا دستی روی تابلوی معاملات رود.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
طبق اعلام بانک مرکزی، به مناسبت ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن، تعداد ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
مجموع تعداد ثبت نام‌ها در سامانه سجام از ۴۲ میلیون سهامدار عبور کرد.
گرچه در حال حاضر تعداد زنان مجرد دهه شصتی از مردان مجرد دهه شصتی کمتر است، اما نباید فراموش کرد که مطابق با هنجار‌های موجود در جامعه ما معمولا پنج سال اختلاف سنی برای ازدواج بین زن و مرد در نظر گرفته می‌شود و از این رو طبیعتا مردان مجرد دهه شصتی که سنینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ سال دارند با زنان مجرد ۲۵ تا ۳۵ ساله ازدواج خواهند کرد.
وزارت کشور کویت از اخراج ۳۰ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۲ خبر داد که غالبا اتباع هندی بودند.
صادق زیباکلام گفت: دوست دارم از آقای رئیسی بپرسم از کجا به این حقیقت رسیدید؟ چه تعداد از معترضان اعتراف کردند که فریب‌خورده‌اند؟ آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟
کره شمالی در سال جاری تعداد قابل توجهی پرتاب موشک داشته است که حاکی از آن است که پیونگ یانگ با سرعت توسعه برنامه موشکی-هسته ای خود را به منظور مقابله با تهدیدات آمریکا دنبال می‌کند.
برلین قرار بود با توجه به جوسازی‌های اخیر ضد انقلاب کانون تجمع گسترده اعتراض ایرانیان خارج‌نشین باشد. رسانه‌های ایرانی معاند با انتشار تصاویر ساختگی و ارائه آمارهای تخیلی دست به‌کار شدند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
ماه گذشته پوتین برای افزایش تعداد نیرو‌ها بسیج محدود اعلام کرد، کاری که او اصرار داشت که انجام نخواهد داد. در همین حال، تحریم‌ها همچنان اقتصاد روسیه را به تحلیل می‌برد.
کل فروش سه خودروساز بزرگ کشور در تیر ماه ۹۶ هزار و ۹۴۸ دستگاه بوده، این در حالیست که تولید خودروسازان در تیر ماه ۸۴ هزار و ۹۹۳ دستگاه بوده که بیانگر پیشی گرفتن فروش از تولید است.
در فضای اقتصادی و تجاری کشور غنی و ثروتمند سوئد مناطقی وجود داشت که فعالیت در آن یک فرصت کم‌نظیر محسوب می‌شد و محوطه حوالی راه‌آهن جزء این مناطق بود. به پاس افتخارات ورزشی فرهادی، مجوز دایر کردن غذاخوری کوچکی در محوطه مقابل راه‌آهن شهر مالمو، به او داده شد و برای قهرمان موقعیتی به وجود آمد تا به بلندپروازی‌هایش بیشتر میدان دهد.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ