عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به تشریح شاخص سلامت دهان و دندان در کشور پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه آزادی در 24 ساعت مانده به بازی پرسپولیس و آلومینیوم شرایط عجیب و نابسامانی دارد.
شاهرود- مدت ها است که محور شاهرود - طرود که در زمره محورهای ترانزیتی نیز محسوب می شود وضعیت نابسامانی دارد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، وضعیت فعلی تیم ملی آلمان را مشابه باشگاه خود دانست.
گرگان- وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.
سد کرج پس از بارندگی‌های سیل آسا در وضعیت نابسامان قرار دارد. ریزش کوه جلوی خروج آب را گرفته است./چندثانیه
عضو شورای اسلامی شهر تهران، بر ضرورت پیگیری و بازاندیشی وضعیت نابسامان گذر رنجبر بعد از ۲ دهه بلاتکلیفی تاکید کرد.
مدیر تئاتر شهر با انتقاد از وضعیت نابسامان بنای تاریخی تئاتر شهر گفت: شاهدیم کنار این بنای ۵۰ ساله اتفاقات مختلفی می افتد آتش روشن کرده و سازه‌های جدیدتری را به محدوده آن اضافه می‌کنند.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: وضعیت خودرو نابسامان است و مجلس باید کار نظارتی خودش را انجام دهد و از این موضوع کوتاه نمی آییم.
وضعیت بایرن مونیخ در داخل و خارج از زمین مسابقه نابسامان است.
یک خبرنگار صهیونیست اذعان کرد که دشمنان این رژیم به نقاط ضعف تل‌آویو پی برده‌ و آنها را به چالش کشیده‎‌اند.
رودسر- وضعیت نابسامان بازار مرکبات و قیمت پایین محصولات تولید شده سبب نگرانی باغداران رودسری برای فروش محصولاتشان شده است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
کرمان - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار مسکن گفت: عقب ماندگی های انباشت شده در حوزه مسکن جبران می شود.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی انتقاداتی در خصوص وضعیت بازار خودرو در جلسه علنی سوال از وزیر صمت انجام داد.
طبیعتا مذاکرات برای احیای برجام بیشترین تاثیر را از وضعیت نابسامان سیاسی میان ایران و غرب گرفته است. رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا وزرای خارجه کشور‌های قطر و عمان به عنوان واسطه‌های همیشگی میان تهران و واشنگتن ادامه دارد، اما وزارت خارجه ایالات متحده می‌گوید احیای برجام اولویت واشنگتن نیست.
سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر پرسپولیس تمایلی به ادامه همکاری با این تیم شمالی ندارد.
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صراط با اشاره به نقش بلاگرهای حجاب در اینستاگرام در وضعیت نابه‌سامان حجاب در جامعه گفت: این افراد که داعیه‌دار حجاب بودند، در ایام آشوب آتش بیار معرکه شده‌اند.
به اعتقاد کارشناسانی که مخالف سیاست‌های جدید شهرداری در حوزه ساخت‌وساز هستند، تهران هم در چنین وضعیتی است. از نظر ترافیکی خیابان‌های تهران در یک ساعتی از روز قفل می‌شوند؛ یعنی چه؟ این یعنی فروپاشی شهر، وقتی در شهر تهران می‌بینید که بزه، بزهکاری و زورگیری افزایش پیدا می‌کند، فکر می‌کنید تبعات فروش تراکم نیست؟ حتما عوامل زیادی دارد؛ اما یکی از این عوامل هم نابسامانی در توزیع جمعیت است.
در شرایطی که فدراسیون سوارکاری وضعیت نابسامانی دارد، برخی هیات های استانی هم از این فرصت برای تاخت و تاز در بی عدالتی استفاده کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ