حقیقت این است که اگر ما بدهی نداشته باشیم لزوما به معنای حال خوب اقتصادمان نیست. هم اکنون کشور‌هایی مثل آمریکا و ژاپن بدهی دارند و این هم دروغ نیست. اما این که این کشور‌ها بدهی دارند معنای بدی ندارد، بلکه اتفاقا از این جهت می‌تواند مثبت تعبیر شود که نشان می‌دهد کشور‌های دیگر به این کشور‌ها اعتماد دارند و در نتیجه با توجه به توان اقتصادی بالای این کشور‌ها و توان بازپرداختی که دارند، دیگر کشور‌ها به آن‌ها وام می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر، توضیحات دکتر سیما داودی متخصص رادیوانکولوژی بیمارستان امید، درباره سرطان پوست، علایم و راه‌های پیشگیری و درمان آن را مشاهده می‌نمایید.
رئیس شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین در اظهار نظری نژادپرستانه و توهین‌آمیز، به «آسیایی‌ها» حمله کرد!
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
براساس کدگذاری‌های صورت‌گرفته، ۱۰ زمینۀ ارتباطات شبکه‌ای و روابط زنجیره‌ای فسادزا در شهرداری، ناکارآمدی، ضعف و انحراف در سیستم‌های نظارتی، نظام اداری ناکارآمد و مستأصل شهرداری، نارسایی قوانین، نبود ارادۀ علمی و عملی در مبارزه با فساد، فرهنگ سازمانی فسادزده، نظام اطلاعاتی ناقص، نظام معیشتی آسیب‌پذیر، فساد عادی‌سازی شده و نظام مالی مستعد فساد، از زمینه‌های خاص رخداد فساد اداری در شهرداری تهران شناخته شده‌اند.
به نظر می‌رسد مرگ خاموش کسب‌وکار‌ها زیاد مورد توجه دست‌اندرکاران قرار نگرفته است و ظاهراً از آنچه در زیر پوست شهر می‌گذرد، اطلاعی ندارند. انتظار می‌رود دولت صرفاً به آمار دادن و اعلام کاهش نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد بسنده نکند و سری هم به سطح بازار بزند تا بداند آنچه را احتمالاً نمی‌داند.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
خودرویی که چند سال کار کرده و سپس وارد کشور ما می‌شود هیچ ارزش و کیفیت قابل قبولی ندارد. من قطعا مخالف واردات خودرو‌های کارکرده هستم. آیا ما قصد داریم کشور را تبدیل به انبار ضایعات دیگر کشور‌ها کنیم؟ اگر قرار باشد دویست الی سیصدهزار خودرو را وارد کنیم و هر یک از این خودرو‌ها نیز در روز حداقل ۲ لیتر بنزین مصرف کنند، در نهایت چیزی حدود نیم میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین داخلی را رقم می‌زند. آیا کشور ما توان تامین دارد؟
شاید مقامات ما نیز به این نتیجه رسیده اند که احیای برجام دیگر ممکن نیست. برخی از دلایل فنی نیز وجود دارد که می‌تواند حاکی از عدم امکان احیای برجام باشد. از جمله این موارد می‌توان به زمان گریز هسته‌ای که مبنای استراتژی برجامی آمریکا در ۲۰۱۵ بود، اشاره کرد. با توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گویا آمریکا دیگر احیای چنان زمان گریزی را ممکن نمی‌داند. نه تنها ایالات متحده به دلایلی که اشاره شد سعی در اجتناب از تنش دارد، بلکه شرایط اقتصادی در ایران نیز به سمتی رفته که خود را عملا ناچار از تلاش برای تخفیف تنش و برقراری آرامش می‌بیند.
رحیمی جهان آبادی در ادامه با بیان اینکه شکی در این نیست که مسأله بی حجابی امروز به یک بحران تبدیل شده و خانواده ها را نگران کرده است، عنوان کرد: اما این لایحه یک لایحه غیرکارشناسی است و نتوانسته است درد جامعه را ریشه یابی کرده است. این لایحه جریمه بی حجابی را همچون جریمه رانندگی تعیین کرده است که با تصویب دو فوریت و اجرای آن، مشکل بی حجابی حل نمی شود.
این روزها، کاهش ارزش پول ملی، بیش از هر زمان دیگری محسوس است. به همین دلیل، قدرت خرید مردم نیز کاهش چشمگیر دارد. وضعیت تورم تا حدی است که برخی، چاره‌ای جز حذف یا کاهش برخی نیاز‌های اساسی از سبد خرید خود ندارند. این موضوع را می‌توان در کاهش خرید گوشت، مرغ، لبنیات و امثالهم به وضوح مشاهده کرد.
خبرگزاری رویترز از تشکیل جلسه مقامات ارشد اطلاعاتی بیش از ۲۰ کشور در سنگاپور خبر داد.
خبرگزاری رویترز از تشکیل جلسه مقامات ارشد اطلاعاتی بیش از ۲۰ کشور در سنگاپور خبر داد.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
اگر نسرین سال‌های طولانی به‌دنبال اعتیاد شوهر تنها بود خودش باید برای حل موضوع از طریق مشاوره مشکلش را حل می‌کرد. بهروز هم که خودش همسر و فرزند دارد نیز دچار این بدعت اخلاقی زشت شده است که چرا با وجود همسر تصمیم به برقراری رابطه غیراخلاقی می‌گیرد.. بسیاری از جنایت‌های خونین که در دادگاه‌های کیفری شاهد آن هستیم در پی فاش شدن همین رابطه‌های شیطانی و نامتعارف است.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
برای استفاده از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود یک برنامه روزانه ایجاد کنید و عادات سبک زندگی خود را تغییر دهید تا پوست زیر چشمتان صاف و درخشان شود.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
محققان وصله الکترونیکی ابداع کرده اند که با کمک لیزر به بافت زیر پوست نفوذ و مولکول های زیستی را ردیابی می کند تا بیماری های خطرناک مانند سرطان را ردیابی کند.
غلامرضا ظریفیان، معاون دانشجویی وزارت علوم در دولت خاتمی درپاسخ به این سوال که آیا وضعیت علمی کره‌شمالی به گونه‌ای هست که تاثیری بر ارتقای علمی ایران داشته باشد، اظهار کرد: «لازمه توسعه علمی، داشتن ارتباطات گسترده جهانی است. در این تبادلات است که یک جامعه از توسعه علمی برخوردار می‌شود. با توجه به ارتباطات حداقلی جامعه جهانی بعید است که این کشور از توسعه علمی در بسیاری از زمینه‌ها برخوردارباشد. اما ظاهرا در برخی از زمینه‌ها مانند صنایع نظامی و صنایع هسته‌ای از توانایی‌هایی برخوردار است چنان‌که ما در جنگ ایران و عراق بخشی از موشک‌های دوربرد را از این کشور تهیه می‌کردیم.»
زمین‌خوردن، ضربه‌دیدن یا هر چیزی که موجب فشار ناگهانی به استخوان، عضله یا بافت زیر سطح پوست شود، کبودی ایجاد می‌کند. اصابت ضربه شدید به بدن، می‌تواند به استخوان‌ها آسیب برساند، باعث خون‌ریزی بخش‌های عمیق آن شود و کبودی‌هایی را ایجاد کند که بهبود آن‌ها ممکن است چند هفته طول بکشد. البته اغلب کبودی‌های بدن معمولاً در طول چند روز خوب می‌شوند و اثرشان از بین می‌رود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:مجموعه پارادوکس‌ها و موازی کاری‌های فرهنگی در کشور کم نیستند و باید کاهش و مرتفع شود.
با گذشت بیش از ۱۰ روز از اعتراضات به فوت تلخ مهسا امینی، بررسی‌ها نشان می‌دهد که متولدین دهه ۸۰ بخش قابل توجهی از معترضان را تشکیل می‌دهند. نسلی ناشناخته که شاید پیش از این کسی گمان نمی‌کرد که بتوانند چنین کنش‌هایی از خود بروز بدهند.
صاحب یک خودروی تسلا ۴۰۰ دلار خرج کرد تا کلید خودروی خود را زیر پوست دستش قرار دهد.
محمدعلی ابطحی به اظهارات وزیر ارشاد درباره ممنوع الکاری هنرمندان در برنامه جهان آرا واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ