نکته خلاقانه کارگردان در فیلم پیگیری مسولانه و دلسوزانه مدیر کانون اصلاح و تربیت (جناب اقای پژمان بازغی) نسبت به امورات کودکان بزهکار در بند می باشد که البته با نواختن سیلی زیر گوش متهم که به دلیل سهل انگاری ایشان موفق به فرار شده هم خوانی و سنخیتی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رضا میرکریمی که آخرین ساخته‌اش با نام «نگهبان شب» را در سال 1400 جلوی دوربین برد، بعد از گذشت بیش از دوسال از ساخت این فیلم برای فیلم جدید خود با نام «رئیسعلی» پروانه ساخت گرفت. رضا میرکریمی این فیلم را بر اساس زندگی رئیسعلی دلواری می‌سازد فیلمی که مدت دو سال است فیلم‌نامه آن در حال نگارش است.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
ثریا بین سال‌های ۱۹۹۵تا۱۹۶۰ درکنار دو ببر سیبری در باغ‌وحش هاگنبک هامبورگ زندگی می‌کرد.
فرهاد نوجوان 15 ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است.
کریم بنزما در آخرین دیدار خود با پیراهن رئال و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، آخرین گل خود را برای کهکشانی‌ها و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با ۳۵۴ گل به کار خود در این تیم پایان داد.
جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
اظهارات شیرانی - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه های کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم «بانک زده ها» یکی از آخرین فیلمهای انصاریان پیش از زمان فوتش بوده که در آن گریمی عجیب و خاص دارد.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیوی برطرف نشود هر ۲۴ ساعت باید پیروز را دیالیز کنیم.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
آخرین آرزوی پله این بود که در این مکان خاص دفن شود، آن هم به احترام پدرش و علاقه‌ای که به عدد ۹ داشت.
آخرین فیلم منتشر شده از "پیروز" نشان از رشد قابل توجه این توله یوزپلنگ ایرانی دارد.
لحظاتی از آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال قبل از سفر به قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارشی جدید از کشف سرنخ‌های جدید از فوت مشکوک نیکا شاکرمی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم آخرین وضعیت مشکل فرابورسی و تعلیق نماد باشگاه استقلال از زبان حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده می‌نمایید.
در آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با گل به خودی و دیرهنگام برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا به رقابت نزدیک خود با پرسپولیس در بالای جدول ادامه بدهد.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
نخستین فیلم بلند داستانی جو تالبوت، اثری درخشان درباره ارتباط عمیق با خانه و کاشانه است؛ روایتی تاثیرگذار که هرچند سانفرانسیسکو می‌گذرد، داستانش را می‌توان به هر جغرافیایی تسری داد.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ