مطابق آمار اُپتا ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بهترین مهاجم لیگ برتر انگلیس نیست و داروین نونیز برخلاف انتظار از او بهتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
دروازه‌بان خیبر خرم آباد در پایان مسابقات لیگ یک از لحاظ آماری برترین عملکرد را به جا گذاشت.
میرمحمدی در مخالفت با استیضاح وزیر صمت اظهار کرد: متاسفانه وزیر می‌آید با چندین تائیدیه آمار می‌دهد بعد می‌گوییم فاطمی امین دروغ میگوید؟ اگر با فاطمی امین مشکل دارید چرا نظام را زیر سوال میبریم؟!
کارلوس باربوسا داکروز، سرمربی سابق اسپورتینگ، با اشاره به آمار بالای پنالتی‌های اعلام شده به سود پورتو می‌گوید گویا پورتو به لطف مهدی طارمی به دنبال ثبت رکورد گینس پنالتی گرفتن است.
کارلوس باربوسا داکروز، سرمربی سابق اسپورتینگ، با اشاره به آمار بالای پنالتی‌های اعلام شده به سود پورتو می‌گوید گویا پورتو به لطف مهدی طارمی به دنبال ثبت رکورد گینس پنالتی گرفتن است.
محمود کریمی بیرانوند – معاون اشتغال وزیر کار از وجود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور بر اساس اعلام مرکز آمار ایران خبر داده و می‌گوید: ۴۰ درصد از این تعداد جمعیت بیکار را جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
آنکارا از دهه ۱۹۹۰ با ارمنستان روابط دیپلماتیک و تجاری نداشته است. آن‌ها عمدتاً بر سر ۱.۵ میلیون نفری که ارمنستان می‌گوید در سال ۱۹۱۵ توسط امپراتوری عثمانی، سلف ترکیه مدرن کشته شدند، اختلاف نظر دارند. ارمنستان می‌گوید این یک نسل کشی است. ترکیه می‌پذیرد که بسیاری از ارامنه ساکن امپراتوری عثمانی در درگیری با نیرو‌های عثمانی در طول جنگ جهانی اول کشته شدند؛ اما این آمار را به چالش می‌کشد و سیستماتیک بودن آن را رد می‌کند.
دبیرکل خانه پرستار هرچند که آمار مهاجرت پرستاران را اعلام می‌کند، اما تاکید می‌کند که همکاران پرستارش، از اعلام این آمار دل‌خوشی ندارند، او می‌گوید: «همکارانم می‌گویند آمار از مهاجرت پرستاران را اعلام نکنید، چون بجای اینکه مشکلات را حل کنند، سنگ‌اندازی می‌کنند برای موسسات کاریابی و راه‌های مهاجرت تا پرستاران برای خروج از کشور دچار مشکل شوند.»
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
روبرتو مارتینز می‌گوید شکست شوکه‌کننده تیم ملی بلژیک مقابل مراکش، برای مدتی طولانی او را آزار خواهد داد.
سیداسدالله جولایی، رئیس هیأت‌امنای ستاد دیه کشور تعداد این زندانیان مهریه را ۲۳۰۰ نفر اعلام می‌کند و می‌گوید: «با وجود تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون‌های مجلس دایر بر «رفع جنبه کیفری از صداق معقول» و هشدار و مواضع بعضا تند مراجع تقلید عظام دایر بر «عدم‌حبس بدهکاران گرفتار در دیون غیرمعوض»، اما هم‌اکنون ۲۰درصد زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکاران مهریه هستند و باید اقداماتی برای کاهش این تعداد صورت بگیرد.»
روزنامه المغرب 24 در توصیفی جلب، حکیم زیاش را «هنرمند فوتبال مراکش» قلمداد کرد.
خزعلی گفت: طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مدران بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.
آخرین آمار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم که به تازگی منتشر شده است و آخرین مبنای جمعیت دانشجویی کشور محسوب می‌شود، باز هم از کاهش جمعیت دانشجویی کشور سخن می‌گوید. بر این اساس، در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ در دانشگاه‌های کشور سه میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۷۹ دانشجو داشتیم.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.
جمعیت کشور رو به سالمندی می رود و کارشناسان عنوان می کنند برای عبور از چاه جمعیتی، فرصت زیادی نداریم. بنابراین، باید از سیاست های تشویقی افزایش جمعیت به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.
میزان تورم نقطه به نقطه در دولت آقای رییسی نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه رو به رشد هم بوده است. در مرداد سال گذشته، نرخ تورم نقطه به نقطه ۴۳.۲ درصد بوده است. مرکز آمار همین یک هفته پیش اعلام کرد که نرخ تورم نقطه به نقطه در مرداد ماه ۱۴۰۱ به ۵۲.۲ درصد رسیده است.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ