مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ از ۹ درصد به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس به علت سکته قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
علیرضا بیرانوند به علت اختلافات مالی با پرسپولیس، قرارداد خود را فسخ کرده است.
به علت کمبود ترن در مترو تهران - کرج، مردم از گرما کلافه شدند.
ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.
علت غیبت کیم مین جائه در اردوی تیم‌ ملی کره‌جنوبی، حضور او در خدمت سربازی است.
سایت اسپونیک روسیه از علت معطلی مسی پس از ورود به چین خبر داد.
سخنگوى آتش نشانى شهردارى تهران اظهار کرد: یک مغازه در تجریش که وسایل پلاستیکى در انبار خود داشته، دچار حریق شد و این آتش به مغازه هاى دیگر سرایت کرده است.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
تیر چراغ برق در خیابان باهنر اهواز به علت پوسیدگی به روی خودرو کوییک افتاد.
ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سال‌های گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد. گفته می‌شود علت این مسئله تنظیم بودن سرور‌های جهانی با تغییر ساعت در ابتدای سال در ایران است که در حال حاضر تنظیمات این سرور‌ها در حال تغییر است و تا دقایقی دیگر ساعت گجت‌ها و گوشی‌های موبایل به حالت عادی برخواهد گشت.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق از علت لغو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
درست یک ساعت از دیدار یونایتد و بارسا گذشته بود که داور برای لحظاتی، کار را به علت درگیری بازیکنان متوقف کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره گردبند الیزابت پیروز با بیان اینکه این عکس برای ۲۰ روز پیش است، علت این مسئله را توضیح داد.
به علت وجود نیروگاه حرارتی شازند در غرب اراک، این شهر هر ساله در زمستان با مسئله مازوت سوزی و آلاینده‌ای به نام گوگرد روبروست که کیفیت هوا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. سال گذشته این نیروگاه از ۲۷ آذر مشغول استفاده از سوخت مازوت شد در نهایت سال ۱۴۰۰، پرونده آلودگی هوا با ۱۶۵ روز ناسالم بسته شد، اما امسال از ۲۰ آبان مشغول مازوت سوزی شد و در حال حاضر سه واحد از این نیروگاه در حال استفاده از مازوت است.
برنج سیاه نوعی برنج بسیار نادر است با ظاهری زیبا و متفاوت که در چین باستان مخصوص اشراف پخت و مصرف می‌شد و به همین دلیل آن را برنج اشرافی نیز می‌گفتند. علت سیاه برنج نیز وجود رنگدانه‌های آنتی اکسیدانی است که در برخی میوه‌ها و سبزیجات مانند بادمجان یا توت سیاه وجود دارد که رنگ سیاه عمیقی به این دسته از محصولات می‌بخشد.
ممفیس دیپای در جریان پیروزی 3-1 هلند مقابل آمریکا گل اول تیمش را به ثمر رساند و شادی بعد از گل خاصی داشت. اما علت اجرای این شادی بعد از گل توسط ستاره هلندی چیست؟
مسئولان سعودی مسجد تاریخی الحریف واقع در بین شهر‌های العوامیه و القدیح را تخریب و محتوای آن را تخلیه کردند. مقامات سعودی علت تخریب این مسجد تاریخی را لزوم تعریض جاده‌های امتداد العوامیه تا قطیف ذکر کردند.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بار دیگر در کنار زمین حاشیه‌ساز شد و به علت درگیری با نیمکت لیورپول از داور کارت زرد دریافت کرد.
حامد لک در اولین تمرین شاگردان ربیعی برای تقابل حساس با سپاهان حضور یافت.
حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین گفت: حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می‌کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می‌زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خورد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ