فولاد خوزستان در اولین بازی دوستانه در سال جدید مقابل فولاد نوین بازنده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا قهرمان فوتبال ایران از تغییر قوانین متضرر شد؟ جواب ساده است، چون حضور بازیکنان جوان در لیست تنها یک «شو» اجباری است.
رییس کمیته داوران درباره شرایط جدید مصوب شده برای داوران و کمک داوران لیگ برتر و ناظران داوری فوتبال کشور توضیحاتی ارائه کرد.
بهروز عطایی می‌گوید او جوانگرایی نکرده بلکه تغییر نسل داده و ظرفیت والیبال ایران در حال حاضر همین نفرات هستند.
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تشریح برنامه های آتی این تیم گفت: نامه نگاری با باشگاه‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن لژیونرهایمان انجام داده‌ایم.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالم مسیری که در جوانگرایی در تیم ملی آغاز شده، به باشگاه‌ها هم رفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تشریح برنامه‌هایش برای سال جاری گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی شدم خیلی‌ها گفتند نباید تغییر نسل بدهم اما حالا خوشحالم که جوانگرایی کردم.
مجتبی حسینی در جریان بازی دیروز با فولاد حرص و جوش زیادی کنار زمین خورد و نسبت به اشتباهات نفراتش ناراحت بود.
قالیباف با تأکید بر اینکه ادامه چنین مسیری، سیستم‌ها و نوع حکمرانی را بدتر کرده و با سرعت بیشتری به سمت ناکارآمدی پیش می‌رویم که نمونه‌های آن را نیز دیده‌ایم، گفت: خیلی اوقات این نگاه باعث می‌شود شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری حذف و به فراموشی سپرده شود.
کاپیتان پیکان معتقد است تیمش دچار بدشانسی شده و در پایان فصل رتبه‌ تک رقمی را به دست خواهند آورد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: زیاده‌خواه نیستم اما برنامه‌های‌مان باید در حد معقول عملیاتی شود‌.
آریا برزگر در مصاف دوستانه نفت مسجد سلیمان – استقلال در استادیوم آزادی در ترکیب ثابت نفت و در نوک خط حمله این تیم به میدان آمد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری نشست خبری باز هم پاسخگوی سوالات باقی مانده بود. مصاحبه‌ای که تنش‌هایی در میان آن رخ داد.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: متاسفانه آقایان جوری حرف می‌زنند که فکر می‌کنم ما ۲۰ سال خواب بوده‌ایم، پس بسکتبال را به نام خودتان مصادره نکنید.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی با ترکیبی از ورزشکاران جوان و باتجربه به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود و به موفقیت همه نفرات خیلی امیدوارم.
مهدی تارتار سرمربی باتجربه فوتبال ایران در گفتگویی متفاوت به سوالات پاسخ می‌دهد.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: در این فصل می‌خواهیم به جوانان میدان دهیم تا رشد کنند که از نظر من تصمیم درستی است.
کارشناس فوتسال ایران معتقد است به هیچ وجه جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و شمسایی با سلیقه خود، بازیکنان تیم را تغییر داده است.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رئیس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رییس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
با نگاهی به اسامی اعلام شده از سوی شمسایی و نگاهی به اسامی بازیکنان در دوره قبل جام ملت‌های آسیا به سادگی ادعای سرمربی تیم ملی در خصوص جوانگرایی رد خواهد شد چرا که میانگین سنی دوره قبل ۲۷/۶۴ و میانگین سنی حال حاضر ۲۷/۷۱ است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: جوانگرایی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است. تدوین سند تحول دولت در این چارچوب است که برای ۳۷ موضوع کلان کشور راهکار ارائه کرده است.
تغییر از سینمای سنتی به سینمای اقتصادی صنعتی، طرح راه اندازی تامین مالی جمعی که مدتی پیش در فارابی رونمایی شد و همچنین خبر بهره برداری از مرکز نوآوری فارابی هم از دیگر دلایلی است که می بایست به حرکت قطار فارابی به سمت نوآوری و به روزرسانی به آن استناد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ