مشهد ـ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی گندم توسط شرکت‌های تعاون روستایی خراسان رضوی از زمان آغاز این طرح از مرز ۱۲ هزار تن عبور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید گندم با بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن افزایش نسبت به سال گذشته، به مرز ۹ میلیون تن رسید.
۲۶۲ هزار و ۷۹ تن بذر گندم تاکنون در ۲۳ استان کشور توسط شرکت‌های تولید کننده بذر از کشاورزان پیمانکار خریداری شده است.
رشتخوار- مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: میزان محصول تحویلی گندم‌کاران به مراکز دولتی در رشتخوار به ۱۲ هزار ۷۰۰ تن رسیده است.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
مشهد ـ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از خرید تضمینی بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان رضوی خبر داد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از تداوم خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۳ هزار ناشر در نمایشگاه کتاب حضور دارند و نظام حمایتی یارانه‌ای نمایشگاه را گسترش دادیم و دو برابر شده است.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
درحال حاضر بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در حال همکاری با بانک رفاه در ارائه خدمات خرید اعتباری/اقساطی به بازنشستگان هستند و روند پذیرش فروشندگان و همچنین استفاده بازنشستگان از این سامانه درحال گسترش است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ۶ استان کشور خبر داد.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
بایدن و مودی درباره معامله بیش از ۲۰۰ هواپیمای مسافربری گفتگو کردند.
مجردهای پایتخت برای خرید اوراق تسه باید بیش از ۷۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
متاهل ها در پایتخت برای دریافت وام مسکن باید بیش از ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
متاهل ها در پایتخت برای دریافت وام مسکن باید بیش از ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
برآوردها نشان می دهد که از جمعیت بیش از ۱۱ میلیون نفری واجد شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی خودرو، تقریبا همه واجدین برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد این بخت آزمایی شده اند.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف رفع نیاز به معلم در مدارس استان اخیراً بیش از هزار معلم تازه نفس به شیوه خرید خدمات به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خرید بیش از ۱۱۵ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال گفت: تاکنون ۸۲ درصد معادل ۷۶۹ میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.
بیش از ۴۰ رقیب اروپایی سرویس خرید گوگل، از رگولاتورهای آنتی تراست این منطقه خواسته اند تا با استفاده از قوانین تازه وضع شده، تضمین کنند این شرکت از دستوری که در ۲۰۱۷ صادر شده پیروی می کند.
رئیس پلیس فتا گفت: در حوزه سلاح و مهمات بالغ بر ۲۶۰ صفحه و در حوزه اراذل و اوباش بالغ بر ۲۴۱ صفحه را شناسایی، مسدود و پاکسازی کرده ایم.
رئیس پلیس فتا گفت: در حوزه سلاح و مهمات بالغ بر ۲۶۰ صفحه و در حوزه اراذل و اوباش بالغ بر ۲۴۱ صفحه را شناسایی، مسدود و پاکسازی کرده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ