فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی کشفیات اشیای عتیقه تقلبی خبر داد و تاکید کرد: حفظ میراث فرهنگی، حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز نمادهای متوسط بازار وضعیت بهتری داشتند و گروه کاشی و سرامیک یکی از گروه های خوب بازدهی بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
مدیر مرکز رشد موسسه تحقیقات علوم باغبانی با اشاره به مزایای اقتصادی سالم‌سازی ارقام بومی کشور در بخش باغبانی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ رقم از ارقام بومی باغی سالم‌سازی شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان به تولید ۴۱۵ میلیون قطعه جوجه از واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان کشتار می شود.
بازار سرمایه امروز با رشد بیش از ۲ هزار واحدی مواجه بود که بیش از همه رشد تک نمادها در این بازار دیده می شود.
صادرات محصولات نظامی روسیه به هند به بیش از ۱۳ میلیارد دلار رسیده است.
سرپرست بانک مسکن گفت: در یک سال اخیر و از ابتدای سال، بیش از ۱۰۰ هزار میلیار تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبارات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰درصد رشد داشته است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تا آذرماه امسال، اموال متروکه و معطل مانده به ارزش بیش از ۳۵۲ میلیارد تومان تعیین تکلیف و به فروش رسیده که رشد ۴۲۹درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
مدیرعامل شرکت ایدم از تولید و تحویل بیش از پنج هزار دستگاه انواع موتور دیزلی تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: این اقدام نشان از رشد ۶۰ درصدی عملکرد ایدم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.
شاخص کل با رشد بیش از ۳۰ هزار واحدی توانست دوباره به جایگاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برسد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
شاخص کل در ابتدای معاملات بیش از ۷ هزار واحد رشد کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه گفت: هر چند آمارها از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات ما به ترکیه حکایت دارد، اما در حال حاضر ما تنها پنج میلیارد دلار در سال به این کشور صادر می‌کنیم.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
اهواز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در ۹ ماه صادرات غیر نفتی استان خوزستان از ۴.۱ میلیارد دلار به ۶.۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که رشد بیش از ۵۰ درصدی داشتیم.
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ