ایتالیا در یک بازی آسان ۳-۰ اسلوونی را شکست داد و‌‌ حریف لهستان در مسابقه فینال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی در دومین بازی تدارکاتی خود در ژاپن برابر سرزو اوزاکا شکست خورد در حالی که دو بار از میزبانش پیش افتاده بود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
حسین طیبی و سعید احمدعباسی دو بازیکن لژیونر فوتسال ایران به اردوی تیم ملی کشورمان اضافه شدند.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
حذف دو تیم بدون مجوز از لیگ برتر فوتبال!
در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های بدون شکست و صدرنشین سایپا و سریک در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا نخستین شکست در کارنامه یکی از دو تیم ثبت شود.
روبرت لواندوفسکی در دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ نتوانست کار خاصی انجام دهد و بدون اینکه گلی بزند، شاهد شکست تیمش بود.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و مدعی بماند.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی اتریش و دو بازی دشوار تدارکاتی را بدون شکست پشت سر گذاشت.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
دو بازیکن ایرانی الاهلی در جریان باخت این تیم مقابل ام‌صلال حضور نداشتند.
روند 22 بازی بدون شکست میلان مقابل ناپولی پایان داده شد و این تیم در خانه برابر تیم لوچانو اسپالتی، 1-2 شکست خورد.
هر دو دیدار تیم ملی در اتریش بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
دیدار دو تیم ذوب آهن و مس کرمان با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا ذوب آهن به شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
دیدار دو تیم ذوب آهن و مس کرمان با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا ذوب آهن به شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال کویت را اعلام کرد.
تیم بسکتبال سه نفره مردان دو دیدار پایانی خود در مرحله مقدماتی بازی های اسلامی را با برد تمام کرد تا این مرحله را بدون شکست به پایان برساند.
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ