ساپینتو: استقلال ۳بازی اخیر نتوانسته نساجی را ببرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال پول ساپینتو و سیلوا را جای طلب بازیکنان داد!
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
باشگاه استقلال همه دستمزد دستیاران خارجی ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرد و این احتمالا بدین معنی است که باشگاه به زودی وارد همکاری با گروه جدیدی خواهد شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شایسته این بود که در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: اتفاقات ناخوشایندی که برای این تیم افتاد آنها را از مسیر قهرمانی دور کرد.
سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات لئوناردو پادوانی اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، مطالبات پادوانی آماده شد و به حساب کارپردازی بانک شهر در قطر هم واریز شد.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر به هارمونی خوبی رسیده است تا جایی که خیلی ها می گویند، باشگاه استقلال اگر همین تیم را برای فصل آینده حفظ کند، باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد.
ریکاردو ساپینتو امروز تمرینات استقلال را با جدیت بیشتری دنبال می کرد و خیلی از خنده های همیشگی او خبری نبود!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به موفقیت‌های اخیر این تیم گفت: استقلال راه بردن را بلد شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به موفقیت‌های اخیر این تیم گفت: استقلال راه بردن را بلد شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال باید بین مربیان تفاوتی قائل نشوند، گفت: سرمربی استقلال زیر ذره بین است و با هر حرکت کوچکی با او برخورد می شود.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد بازیهای خوبی از استقلال هستیم گفت: آبی پوشان به هماهنگی رسیده و بازیهای قابل قبولی از خود ارائه می کنند.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران استقلال نباید در جذب بازیکن شتابزده عمل کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که کارایی ندارند.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال با دریافت کارت زرد در دیدار برابر صنعت نفت از بازی بعدی تیمشان محروم شدند.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
استقلال برابر فولاد نمایش دلپذیری داشت ، آنها برابر تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شایسته پیروزی بودند.
آبی‌پوشان پایتخت احتمالاً با چند تغییر مهم ترکیب خود را برای مصاف با تیم گل‌گهر سیرجان چینش خواهند کرد.
ریکاردو ساپینتو در ۵ بازی اول خود در تیم‌هایی که مربی‌گری کرده است، عملکرد مختلفی برجای گذاشته است.
ریکاردو ساپینتو گفته است: سال گذشته استقلالی می دیدیم که فقط دفاع می کرد....
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی در رسانه رسمی خود عذرخواهی ریکاردو ساپینتو از نیروهای هلال احمر حاضر در ورزشگاه را به تصویر کشید.
پیشکسوت فوتبال استقلال با بیان اینکه عملکرد این تیم در هفته اول برابر سپاهان چنگی به دل نزده است، گفت: به نظرم استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد تا مهاجمانش را تغذیه کند.
الزام استفاده از ماسک در مکان‌های باز برداشته شد
استقلال: بازیکنان جدید با نظر ساپینتو جذب می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ