حسگر حرکتی حرفه‌ای S-TAG هوآوی برخلاف ایرتگ اپل برای سناریو‌های ورزشی خاص طراحی شده است و هنگام اتصال به دستگاه‌های هوشمندی مانند ساعت‌ها و تلفن‌های هوشمند، می‌تواند داده‌های ورزشی را شناسایی کند. همچنین قادر است بر وضعیت دویدن افراد به طور حرفه‌ای نظارت کرده و پوسچر دویدن آن‌ها را به طور علمی تجزیه و تحلیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران موفق به طراحی و ساخت حسگر نوری فتولومینسانس با حساسیت بالا در مقیاس آزمایشگاهی جهت تشخیص سیانور شدند.
یک تیم تحقیقاتی بین رشته‌ای از بوخوم، دویسبرگ و زوریخ رویکرد جدیدی را برای ساخت حسگرهای نوری مدولار ایجاد کرده‌اند که قادر به تشخیص ویروس‌ها و باکتری‌ها هستند.
محققان با ترکیب فناوری‌هایی نظیر نانوپلاسمونیک و هوش مصنوعی، ابزاری ساختند که می‌تواند برای تشخیص بیماری‌های عصبی به کار رود.
محققان دانشگاه تهران در طرحی با حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور موفق به طراحی و ساخت زیست‌حسگر نوری میکروفلوئیدی برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات شدند.
محققان یک حسگر پوشیدنی غیرتهاجمی ابداع کرده اند که نشانگرهای التهاب در عرق بدن را رصد می کند.
پژوهشگر ایرانی حسگر ردیابی گاز آمونیاکی ابداع کرده که پتانسیل بالایی برای تولید دستگاه ارزان قیمت تشخیص پزشکی و تعیین کیفیت و ایمنی موادغذایی دارد.
محققان نشان دادند که با استفاده از نانوبلور سلولز می‌توان حسگری ساخت که روی پوست قرار می‌گیرد و می‌توان با آن میزان کلسیم را با کارایی بالایی شناسایی کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت نصب حسگر هشدار دهنده دنده عقب توسط تولید کنندگان تاکید کرد.
تولید یک حسگر گرافنی پیشرفته منجر به ابداع رابط کاربری شده که قادر به کنترل دقیق ربات‌ها تنها با استفاده از قدرت تفکر است.
عضو شورای شهر تهران بر لزوم نصب حسگر روی پله‌های برقی پل‌های عابر تاکید کرد.
محققان کشور موفق به ساخت ایمنوسنسور الکتروشیمیایی بر پایه آنتی بادی cis P-tau برای استفاده بالینی در تشخیص زود هنگام آلزایمر شدند.
کانن حسگر تصویربرداری جدیدی تولید کرده است که رویکردی متفاوت درقبال HDR دارد و شناسایی چهره‌ی سوژه‌های متحرک را امکان‌پذیر می‌کند.
بر اساس نتایج این مطالعه، این حسگر یک نانو ژنراتور سه لایه با ساختار ساندویچی است که می‌تواند انرژی مکانیکی تجدید پذیر و فراوان را با راندمان بالا استخراج کند.
به تازگی یک حسگر کشش ابداع شده که دقت بالایی دارد و می تواند در ابزار های مختلف برای رصد فشار خون و همچنین حرکات فرد بکار رود.
دانشمندان موفق شدند با کمک حسگر تشخیص نور جدید راهی برای نظارت بر روند درمان‌های مبتنی بر نور در بیماران سرطانی یافته و آن را تسریع بخشند.
حسگرهای سرعت سنج موبایل می توانند داده هایی از سلامت فرد را ردیابی کنند که ریسک مرگ فرد در ۵ سال آینده را تعیین می کنند.
حسگرهای سرعت سنج موبایل می توانند داده هایی از سلامت فرد را ردیابی کنند که ریسک مرگ فرد در ۵ سال آینده را تعیین می کنند.
طبق گزارشی جدید تبلت پیکسل و همچنین موبایل پیکسل نوت پد بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شوند.
یک حسگر ضد آب با قابلیت تنفس ابداع شده که اگر کاربر در حال غرق شدن باشد، پیامی به اپلیکیشن موبایل می فرستد و به این ترتیب می تواند از غرق شدن نوزادان جلوگیری کند.
محققان ایرانی یک حسگر سنجش pH از جنس شیشه ابداع کرده اند که دقت بالایی دارد وانعطاف پذیر است، بنابراین می توان در موارد مختلف از جمله مصارف زیست پزشکی آن را به کار برد.
محققان کفشی نوآورانه ابداع کرده اند که با ۲۴۰ حسگر فشار وضعیت بدن و حرکات آن را ردیابی می کند.
پژوهشگران کشور با طراحی و ساخت یک حسگر پوشیدنیِ پتانسیومتری بر پایه‌ نانوساختار Na۰.۴۴MnO۲ توانستند میزان غلظت یون سدیم در نمونه عرق انسان را اندازه‌گیری کنند.
به تازگی یک حسگر ردیابی نشانگرهای عرق پوست ابداع شده که با استفاده از یک «پلیمر حک شده مولکولی» ردیابی می کند و عملکرد آن نسبت به نمونه های فعلی بهتر است.
بیمارانی که برای مدت طولانی در رختخواب می‌مانند ممکن است دچار زخم‌های مزمن پوستی شوند و یک حسگر جدید می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.
گروهی از محققان ایرانی روشی نوین برای تبدیل نخ های پنبه به حسگر هیبریدی دما و رطوبت ابداع کرده ند که در پانسمان زخم کاربرد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ