رئیس جمعیت هلال احمر از فوت ۹ زائر ایرانی در کربلا خبر داد و گفت: ۸۴۰۷ نفر از زائران ایرانی در عراق به نیروهای هلال احمر جهت دریافت خدمات پزشکی مراجعه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه بستنی یخی موهیتوی خوشمزه در ابتدای کار قسمت سبز رنگ لیمو ترش‌ها را با دندانه‌های ریز رنده، رنده می‌کنیم. در ادامه آب و شکر را درون یک قابلمه مناسب می‌ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط می‌گذاریم.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
اهواز - دبیر هیئت شنای استان خوزستان از فوت یک کودک ۹ ساله در استخر شهید جهان آرای اهواز خبر داد.
متاسفانه یک پسر ۹ ساله شب گذشته (پنجشنبه) در استخر جهان آرای اهواز دچار غرق شدگی شد و گویا پس ازبیرون آوردن این کودک از آب، او در محل استخر احیا می‌شود، ولی پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود.
فوت ۱۶ زائر مرد و ۶ زائر زن ایرانی در حج تمتع ۱۴۰۲ در شورای برنامه‌ریزی هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.
با فوت یک زائر ایرانی تعداد زائران ایرانی فوت شده در سرزمین وحی افزایش یافته و به ۸ نفر رسید.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: روز گذشته متأسفانه یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ روستای جنبه دراز در بخش احمدآباد مشهد جان خود را از دست داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: فوت ناشی از سوانح ترافیکی در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
۵۲ مورد فوت ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در ۹ ماهه سال جاری به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹ نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی واژگونی خودرو در این استان خبر داد.
پیگیری خانواده برخی سرنشینان کشتی سانچی، پرونده این حادثه تلخ را وارد مراحل تازه‌ای کرده است. بر اساس اعلام وکیل برخی خانواده‌ها، طبق حکم قطعی دادگاه، گواهی فوت ۹ نفر از سرنشینان سانچی ابطال و شرکت ملی نفتکش موظف به برقراری حقوق و مزایای آنان شده است. معنای حکم دادگاه این است که از نظر قانون، ۹ دریانورد سانچی زنده‌اند.
بدن خرموش‌های کانگورویی (Kangaroo rats) برای زنده ماندن در بیابان بدون خوردن جرعه‌ای آب، سازگار شده است. در عوض، این حیوانات تمام رطوبت مورد نیاز خود را از دانه‌هایی که می‌خورند دریافت می‌کنند. این موجودات همچنین شنوایی باورنکردنی دارند و می‌توانند تا ۹ فوت بپرند که این امر به آن‌ها کمک می‌کند از دست شکارچیان در امان بمانند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت نوجوان ۱۵ ساله تبریزی براثر سقوط خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و 816 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸ تن از ایشان وخیم است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکر‌های زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.
حرم امام علی علیه‌السلام اعلام کرد که گزارش برخی رسانه‌ها درباره فوت تعدادی از زنان زائر در پی ازدحام و خفگی نادرست می‌باشد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: اخبار منتشر شده در رابطه با فوت یک زائر ۸۰ ساله‌ بر اثر ازدحام در مرز صحت ندارد و وی خارج از کشور و در خانقین عراق فوت کرده است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان اینکه طی روزهای گذشته ۳ نفر از زائران کشورمان در گذشته اند گفت: متأسفانه این ۳ نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ