رئیس کمیسیون اروپا امروز در جلسه عمومی پارلمان اروپا در سخنانی اعلام کرد: بروکسل به برقراری توازن در روابط خود با چین نیاز مبرم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا امروز پس از دیدار با رئیس‌جمهور فیلیپین در ادامه سیاست‌های ضدچینی بروکسل ادعا کرد: اروپا استفاده از زور در منطقه ایندو- پاسیفیک را برنمی‌تابد!
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، گفت: «این امر بخش مهمی از ظرفیت راهبردی اروپا به‌منظور دفاع از منافع و ارزش‌های خود و کمک به حفظ صلح در قاره ما است.»
پولیتیکو در گزارش خود بیان داشت، از ماکرون در حین حضورش در چین "با رژه و ضیافت" استقبال شد در حالی که فون در لاین "عمدتا تنها به حال خود رها شد."
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در سخنانی اعلام کرد که میزان گازی که روسیه از طریق خط لوله به اروپا ارسال می‌کرد، در ۸ ماه گذشته ۸۰ درصد کاهش یافته است.
کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد که از موضع گیری رئیس این نهاد درباره تعداد نظامیان کشته شده اوکراین در جریان درگیری ها عذرخواهی نمی‌کند.
کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد که از موضع گیری رئیس این نهاد درباره تعداد نظامیان کشته شده اوکراین در جریان درگیری ها عذرخواهی نمی‌کند.
رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، نشت گاز کشف شده در دو خط لوله "نورد استریم" را نتیجه "عمل خرابکارانه" دانست.
بخش اعظم علل تومورهای مغزی به خوبی شناخته نشده‌اند و عوامل خطرزا برای تومورهای مغزی نادر هستند. افراد مبتلا به سندرم‌های ارثی نادر مانند نوروفیبروماتوز، توبروس اسکلروزیس، سندرم فون هیپل لیندو و سندرم لی فرامنی در معرض افزایش خطر ابتلا به برخی از تومورهای مغزی قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ