منابع خبری اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی، کودک ۱۳ ساله فلسطینی را در شهر الخلیل بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهرک‌نشین صهیونیست را به ظن فلسطینی‌بودن وی هدف شلیک گلوله قرار دادند و او را زخمی کردند.
انبوه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هم موفق نشده‌اند مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره در جنوب نابلس را بیابند و بازداشت کنند.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که در ماه جولای، ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک و ۸ زن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.
منابع فلسطینی تصاویری را از یک کودک فلسطینی منتشر کرده‌اند که با شجاعت تمام در برابر نظامی صهیونیست که کاملا مسلح بوده، ایستاده و به وی یادآوری می‌کند که اینجا سرزمین وی است.
گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست بینایی چشم کودک فلسطینی را گرفت تا برگ دیگری در کارنامه ضدحقوق بشری صهیونیست‌ها ثبت شود.
مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.
کنسولگری انگلیس اعلام کرد که حداقل ۲۰ کودک فلسطینی طی سال جاری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.
یک سایت عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست، از بهت و حیرت این نظامیان با دیدن کمین نیروهای فلسطینی در اردوگاه جنین خبر داد.
یک منبع عبری زبان در گزارشی تکان‌دهنده تعداد شهدای کودک و نوجوان فلسطینی در جریان درگیری‌ها با نظامیان صهیونیستی در فلسطین اشغالی را فاش ساخت.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی از شهادت کودک دو ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در روستای نبی صالح در شمال رام الله خبر دادند.
رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به روستای «رأس کرکر» یورش بردند.
یک کودک فلسطینی در جریان تهاجم نظامیان صهیونیست در شرق قلقیلیه به ضرب گلوله به شهادت رسید.
یک مرکز حقوقی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۲۰ کودک فلسطینی را در سال گذشته میلادی به قتل رسانده و ۱۷۰ کودک دیگر را زخمی کردند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت کودک فلسطینی که حدود یک ماه پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی از بازداشت ۵۹۵ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در ماه اکتبر گذشته خبر داد که در میان آنها ۷۶ کودک و ۲۲ زن نیز بوده‌اند.
از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۹ کودک فلسطینی در کرانه باختری از جمله قدس شرقی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
یک کودک شیرخواره فلسطینی پس از شلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
ریان یاسر سلیمان کودک هفت ساله فلسطینی شامگاه گذشته، به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان تعقیب وی توسط نظامیان صهیونیست در منطقه تقوع در جنوب شرق بیت لحم به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست با هماهنگی مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی به زندان «مجدو» یورش بردند و اقدام به ضرب و شتم اسرای فلسطینی کردند.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ