رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از سپاهیان و بسیجیان خراسان در خصوص شهید کاوه بیاناتی فرموند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری پرشور محرم امسال و راهپیمایی اربعین رامشاهده می‌کنید.
فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
فیلم بیانات رهبر انقلاب در خصوص توصیه امام کاظم علیه‌السلام به تلاش تام و تمام را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن‌ را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.
رونمایی از کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت فاطمه(س)
رونمایی کتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حضرت فاطمه(س)
در روزهای گذشته بیانات رهبر انقلاب درباره ضرورت همدلی قوا به عنوان یکی از موضوعات راهبردی و مهم کشور مطرح شد. اهمیت همکاری قوای سه گانه و سازوکارهای ایجاد و تقویت این هماهنگی و هم افزایی چیست؟
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
بیانات امروز رهبر انقلاب پس از کاشت سه اصله نهال در روز درختکاری را مشاهده می‌کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور فرمودند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
در این فیلم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (رضوان ‌الله ‌علیه) را مشاهده می‌نمایید.
جهاددانشگاهی، بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دکتر کاظمی آشتیانی را تحت عنوان «دانشمند جهادی و الگویی قابل تکثیر» بازخوانی کرد.
فیلم کامل بیانات هشتم آبان ۱۴۰۱ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قم را مشاهده می‌نمایید.
فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌کنید.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.
پیرو بیانات رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم له قدردانی کرد و نوشت: با این سخنان تکلیف فتنه گران و وظیفه مردم و خواص روش شد.
رهبر انقلاب فرمودند: درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند؛ واکنش بدون تحقیق، ایجاد اغتشاش و ناامنی برای مردم و حمله به قرآن و مسجد و حجاب و بانک و ماشین مردم عادی نبود و برنامه‌ریزی شده بود.
بیانات رهبر انقلاب در خصوص شهید اندرزگو در سال ۱۳۵۹ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
چند نکته درباره انتخاب رشته و ورود به دانشگاه از نظر رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ