ژوزه مورایس اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌‎های شهریار مغانلو در راس خط تیم فوتبال سپاهان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران خودش را برای یک فصل خوب آماده می کرد اما مصدومیت در بدترین زمان ممکن رسید.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
لخ پوزنان تیمی که علی قلی‌زاده به آن پیوسته یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی لهستان است.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
در شرایطی که همه منتظر اعلام نام سرپرست جدید استقلال هستند، اما اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز همچنان سوژه داغی برای هواداران است.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با هیجان زیادی دنبال می‌شود و همه در انتظار رونمایی از اولین خرید هستند.
در روزهایی که بازار نقل و انتقالات بار دیگر داغ شده است، هواداران پرسپوليس در انتظار بازگشت مدیرعامل این تیم از سفر زیارتی هستند.
جلسه امروز هیئت‌مدیره پرسپولیس با حضور عضو جدید برگزار می‌شود.
از بین سرمربیان شاغل در لیگ بیست و دوم، هنوز 8 نفر تیمهای خود را انتخاب نکرده‌اند.
تمام مسائل باشگاه اکنون در گرو بازگشت سرمربی از سفر قرار گرفته است.
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار حضور سرمربی اسپانیایی در ساختمان باشگاه هستند.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، بعد از شکست 1-0 مقابل وولوز در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت چلسی گفت چلسی مشکلاتی دارد و او انتظار ندارد که همه مشکلات تیم یک‌شبه حل شود.
یحیی گل‌محمدی بعد از قریب به یک ماه، احتمالا در ورزشگاه آزادی صحبت خواهد کرد.
هواداری که در جریان دیدار آرسنال و تاتنهام به آرون رمزدیل حمله کرده‌ بود، توسط پلیس انگلستان دستگیر شد.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
مسابقات 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی نمایندگان ایران به 2 فینال و 1 رده بندی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ