نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جهانی گفت: تنها محل کسب درآمد بسیاری از کشتی گیران، حضور در لیگ برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملوان به‌عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر خیلی دوست دارد شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار بگیرد و به همین خاطر است که گفته شده تربیت بدنی نیروی دریایی وضعیت سربازی این بازیکن را رصد می‌کند، اما سرلک در حالی که جام جهانی را از دست داده اصلاً دوست ندارد در آستانه جام ملت‌ها در ملوان بازی کند و احتمال حضور در این تورنمنت را برای خود کاهش دهد.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره بنابر دلایل فنی ترجیح داد به اردوی تیم ملی اضافه نشود.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
جنوا بعد از تنها یکسال حضور در سری B، دوباره توانست به بالاترین سطح رقابتهای لیگ در ایتالیا صعود کند.
بعد از برادران محمدی اکنون شاید تنها چند روز دیگر به حضور دومین دوقلوی فوتبال ایران در لیگ برتر فاصله باشد.
تیم بسکتبال فیلادلفیا با پیروزی صبح امروز مقابل بروکلین نتس، تنها یک گام تا حضور در نیمه‌نهایی پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA فاصله دارد.
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل با انتشار ویدئویی مهارت خود در بازی سپک تاکرا را در شن به نمایش گذاشت. چند روز پیش AS گزارش داد رونالدینیو برای حضور در لیگ پادشاهان، تورنمنت فوتبال ۷ نفره به مدیریت جرارد پیکه تنها ۷۰ یورو (چیزی معادل ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) دستمزد پایه دریافت می‌کند!
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا برای حضور در لیگ پادشاهان تنها ۷۰ یورو دریافت کرد.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
از این پس دیدارهای لیگ یک همانند دیدارهای لیگ برتر با حضور ناظران انضباطی برگزار می شود.
سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک معتقد است با وجود حضور تنها پنج تیم در لیگ برتر این رشته، این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.
فدراسیون کشتی برای ورود تیم‌های برتر لیگ به مسابقات باشگاه‌های جهان حداقل بودجه در نظر گرفته است که تنها در صورت تضمین مالی مجوز شرکت به تیم‌ها داده خواهد شد.
قهرمانی استقلال در سوپر جام و حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم تنها به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در جمع آبی ها نیست.
در حالی که تنها چهار ملی‌پوش در مرحله مقدماتی با تیم‌های لیگ برتری کشتی فرنگی قرارداد بسته بودند، با توجه به پیشنهادات مالی پایین، ستاره‌های این رشته حتی علاقه‌ای به حضور در مرحله پایانی مسابقات هم ندارند.
گابریل مارتینلی چند روز دیگر در حالی با پیراهن برزیل در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت که در زمان برگزاری جام جهانی گذشته در لیگ دسته چهار برزیل بازی می‌کرد.
بعد از گذشت ده هفته از رقابتهای لیگ بنظر تنها شگفتی، حضور نساجی در رتبه پنجم است.
تنها یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر تا قبل از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد و اگر رضایی هنوز فرصت حضور داشته باشد آخرین تلاش هایش را برای گرفتن بلیت قطر به کار خواهد گرفت
تنها لژیونر ایرانی لیگ جزیره به دنبال تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی تا شروع جام جهانی است.
تنها لژیونر ایرانی لیگ جزیره به دنبال تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی تا شروع جام جهانی است.
تنها لژیونر ایرانی لیگ جزیره به دنبال تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی تا شروع جام جهانی است.
یکی از مربی هایی که تصور می شد پیش از آغاز لیگ برتر به ایران بیاید، تنها مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیاست.
برانکو ایوانکوویچ همچنان تنها مربی کروات است که در جام جهانی هدایت یک تیم ملی دیگر غیر از کرواسی را بر عهده داشته است. او سه بار در لیگ اروپا هدایت دینامو را بر عهده داشت، او پنج عنوان قهرمانی در سه کشور کرواسی، چین و ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ