مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: شورای احیای شهر تاریخی توس با تغییراتی در ترکیب و شرح وظایف مورد بازنگری قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شاهین شهر در نطق میان دستور گفت: بزرگتر کردن سفره‌های مردم و احیا و به روزرسانی صنایع از جمله کارهایی است که مسئولان مربوطه با دارایی های آزاد شده می‌توانند انجام دهند.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
کارشناسان در نشست تخصصی مهر ضمن تشریح علل قطع روابط ایران و مصر در ۴ دهه گذشته تأکید کردند که احیای روابط دو کشور متأثر از عوامل کلان‌تر و رفتار بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.
اهالی روستای حاجته در تنکابن پارچه‌هایی را احیا کردند که سال‌ها کسی آن را نبافته بود. آنها با محصولاتی که دارند؛ برای گردشگران خود تجربه‌ای متفاوت از سفر به یک روستا را رقم می‌زنند.
بسته اقدام مشترک وزارت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن به منظور حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی و گردشگری و حمایت و توانمندسازی مردم در این روستاها برای اجرا ابلاغ شد.
باشگاه شهر راز شیراز با خرید امتیاز آرمان‌گهر سیرجان وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.
در قانون اساسی به وظایف متعدد قوه قضائیه برای اجرای عادلانه قوانین و احیای حقوق عامه اشاره شده است.
اهواز - استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای صحیح طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ثمرات بسیاری را برای استان دارد، گفت: اراضی که قابلیت کشت دارند برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری احیا شوند.
اصفهان- معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از شناسایی ۴۳۰ ساختمان ناایمن در این کلانشهر خبرداد.
رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «هیچ حکومت و دولتی توان این را نخواهد داشت که دریاچه ارومیه را احیا نکند، فقط فهیم‌ها زودتر احیا می‌کنند و کودن‌ها دیرتر، چراکه اگر دریاچه خشک شود باید فکری برای جابه‌جایی شهر تبریز کنند.»
معاونت هماهنگی ستاد اجرای فرمان امام گفت: کشاورزان فعال در بخش دیمزارها وضعیت مالی خوبی نداشتند برای جلوگیری از مهاجرت، کمک شد تا فعالیت های دیمزارها در طرح ملی کشت دیمزارها احیا شود.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: با همدلی که بین مدیران استانی ایجاد شده، امید است تا پایان ۱۴۰۲ برای همیشه جریان زاینده‌رود را در شهر اصفهان داشته باشیم.‌
رئیس شورای شهر تهران بر استمرار همکاری‌ها و تعاملات میان شهرداری تهران، شورای شهر و فرهنگستان هنر در حوزه احیای هویت محلات شهری تاکید کرد.
«فرانسیسکا اوبرمایر» از سخنگویان وزارت امور خارجه آلمان روز دوشنبه در شهر «برلین» به خبرنگاران گفت: «ایران اکنون باید به پاسخ‌های فنی قابل قبولی بدهد که اکنون به اراده سیاسی نیاز دارد». وی افزود: «زمان آن فرا رسیده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران به گفتگو‌های خود در مورد این مسائل ادامه دهند.»
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
نمایشگاه شهرآفتاب با اینکه هنوز تا تکمیل شدن سالن‌های نمایشگاهی اش راه طولانی در پیش دارد، اما سعی می‌کند در صنعت نمایشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد و از سایر رقبا عقب نماند و حالا نیز خیز برداشته تا در ماراتن برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده بتواند میزبان میلیون‌ها بازدید‌کننده باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
نیشابور - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اشیای موزه نجوم نیشابور از مشهد بازپس گرفته و موزه این شهر مجدداً بازگشایی شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
رئیس شورای شهر گفت: کمیته‌های نما تلاش می‌کنند تا به سمت معماری ایرانی و اسلامی حرکت کنیم.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار تبریز تجربیات و برنامه های دو کلانشهر در راستای احیای بافت فرسوده و تولید مسکن بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ