طبق مجوز بانک مرکزی به بانک‌ها، سقف برداشت روزانه از خودپردازها در ایام اربعین ۵۰۰ هزار تومان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید و تاکید کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایش خودداری کرد.
باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد خوزستان فرم بودجه فصل(۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود راکه به تصویب خزانه دار، هیات مدیره، و رییس مجمع ان شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد هر باشگاهی مبلغ سقف بودجه خود را کتبا اعلام نکند، قراردادهایش ثبت نمی‌شود.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
سقف تسهیلات طرح «کارگشا» بانک ‌آینده افزایش یافت
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
باشگاه استقلال سقف مشخصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مدنظرش تعیین کرد.
خبرنگار "ورزش سه" به رقم سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان این تیم در فصل جدید دسترسی پیدا کرده است.
۲ هفته پس از توافق دولت آمریکا با کنگره برای برداشتن سقف بدهی عمومی این کشور، رقم این بدهی یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
با مجوز مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و در اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت دولت سیزدهم، سقف سه فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی اصلاح می‌شود.
بر اساس مقررات ارزی جدید، تغییراتی در تامین و اختصاص ارز درمانی اعمال شده که مهمترین آن برداشته شدن سقف ارز برای بیمارانی است که ضمن داشتن شرایطی خاص، تاییدییه شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت را نیز داشته باشند.
با توجه به اینکه سقف برداشت از هر کارت بانکی حدود ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است خریداران باید به این موضوع توجه کنند و چند کارت بانکی البته با مشخصات خود به همراه داشته باشند.
هر نانوایی با طرح جدید سقف برداشت مشخصی دارد؛ سقفی براساس یارانه‌ای که به آن‌ها تعلق می‌گیرد: «از یک نانوایی نمی‌شود با یک کارت ۱۰۰ یا ۱۵۰ نان خرید، بنابراین خانواده‌های اتباع به کمک چند کارت اجاره‌ای این میزان نیازشان را از نانوایی‌های مختلف تهیه می‌کنند.»
طبق بخشنامه بانک مرکزی برای رفاه بیشتر زئران اربعین، سقف برداشت وجه نقد در برخی استانها و نقاط مرزی غرب کشور تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
بانک مرکزی به شبکه بانکی تاکید کرد به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین، امکان برداشت وجه نقد تا سقف ۵ میلیون ریال به صورت بین بانکی در خودپردازهای خود را در استان‌های مرزی فراهم کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۶۷ هزار نفر از کادر درمان تبدیل وضعیت شده اند. مجوز استخدام دو هزار بهورز صادر شد.
عین‌اللهی اظهار داشت: البته اکنون طرح پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس در حال اجراست که وزارت بهداشت برای اجرای این طرح در سراسر کشور بسته‌هایی را آماده کرده است و با تامین منابع مالی آن می‌توانیم این طرح را هم اجرا کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ