فیکایو توموری دیشب با خطا روی میسون مونت نقش مهمی در شکست میلان داشت. مونت حالا می‌گوید توموری بدشانس بوده که در آن صحنه اخراج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
ریو فردیناند گفت چلسی از فروش میسون مونت به منچستریونایتد پشیمان خواهد شد و این هافبک ملی‌پوش برای یونایتد گل خواهد زد و موقعیت خلق خواهد کرد.
میسون مونت پیراهن شماره هفت یونایتد را به تن خواهد کرد، پیراهنی که کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و اریک کانتونا می‌پوشیدند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، پس از انتقال میسون مونت به منچستریونایتد استوری عجیبی منتشر کرد.
میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید ملاقات با اریک تن هاخ موجب شد تا پروژه یونایتد را بپذیرد.
منچستریونایتد انتقال 69 میلیون یورویی میسون مونت از چلسی را تایید کرد.
هواداران چلسی عقیده دارند که میسون مونت از مدت ها پیش ویدیوی خداحافظی خود را آماده کرده بود.
منچستریونایتد در صورت شکست در جذب میسون مونت، ستاره چلسی، وارد مذاکره با سایر گزینه‌های خود خواهد شد.
اسرای فلسطینی در نظر دارند از روز هجدهم ژوئن جاری (۲۸ خرداد) در اعتراض به شرایط بغرنج خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه موضوع بازداشت موقت، دست به اعتصاب غذای دسته‌جمعی بزنند.
میسون مونت، هافبک چلسی، از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی روی لگن خود خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی به ترکیب چلسی برگردد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.
هواداران رئال مادرید می‌گویند میسون مونت از چلسی باید به دلیل تکل خشن روی پای دنی کارواخال اخراج می‌شد.
دیلی میل نوشته است که تاکنون چلسی و میسون مونت برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
مقامات دولت موقت طالبان امروز به اعتراف شاهزاده هری درباره ارتکاب قتل از سوی وی در افغانستان واکنش نشان دادند.
سایت «مون اسپورت» اسپانیا نسبت به عدم اعتماد فیفا به داوران زن، انتقاد کرد.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: مطالبه مردم این است که مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم اعم از شیعه و اهل سنت و اقوام ایران در سیستان و بلوچستان و کردستان در کنار هم در حراست از اقتدار ایران هماهنگ هستند.
فعالان محیط زیست در برلین در اعتراض به فقر و سرما و تغییرات آب و هوا روی اثر چند میلیون دلاری کلود مونه پوره سیب زمینی پاشیدند.
چلسی امشب در خانه استون‌ویلا به مصاف این تیم رفت و با دو گل میسون مونت موفق شد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد.
۳۰ اسیر فلسطینی برای دهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را ادامه می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ