نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ گروه علوم پزشکی امروز شنبه ۱۲ شهریورماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش آموزش پزشکی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج آزمون مدارس «نمونه دولتی» صبح امروز اعلام شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.
نتایج آزمون تستی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ اعلام شد داوطلبان پذیرفته در مرحله آزمون تستی، در روز جمعه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
رئیس سازمان پرورش استعدادهای درخشان گفت: نتایج آزمون سمپاد تا اواسط مرداد اعلام می شود و تعداد پذیرفته شدگان نسبت به سال قبل تغییری نخواهد داشت.
اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام اعلام شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب یا فردا شب اعلام می شود.
در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۵ هزار نفر زن و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ نفر مرد هستند که در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته به رقابت پرداختند.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
با توجه به این که آزمون دکتری دارای مصاحبه است و باید زمان بندی آن به دانشگاه‌ها اعلام شود، نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ اوایل اردیبهشت اعلام می‌شود.
نتایج آزمون سردفتری اعلام شد.
رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: نتایج آزمون سردفتری تا ۵ بهمن ماه اعلام می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سراسری این سازمان که پانزدهم مهر سال جاری برگزار شده بود، در سایت سازمان سنجش خبر داد.
نتایج آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران ۱۴۰۰ اعلام شد.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
داوطلبان آزمون وکالت می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا و همچنین سایت دانشگاه آزاد، نتایج آزمون وکالت را مشاهده کنند.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از اعلام نتایج آزمون فوق العاده وکالت ۱۴۰۱ خبر داد.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ