پس از اینکه ان ویدیا و ای ام دی فاش کردند مقامات آمریکایی به آنها دستور داده اند صادرات پردازنده‌های پیشرفته هوش مصنوعی به چین را متوقف کنند، ارزش سهام آنها سقوط کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیل‌گر بازار سرمایه با بیان اینکه قیمت کنونی سهام اکثر شرکت‌های موجود در بازار سرمایه با ارزش واقعی آنها فاصله زیادی دارد، گفت: به نظر می‌رسد از مهرماه وضعیت بازار بهتر شود.
مایکروسافت ۳۶۵ کوپایلوت اولین‌بار در اسفندماه گذشته معرفی شد. این دستیار هوش مصنوعی به کاربران کمک خواهد کرد تا در انجام کارهای مختلف با نرم‌افزارهایی مثل ورد، پاورپوینت، اکسل، اوت‌لوک و ... به‌راحتی و با سرعت بالا امور خود را پیش ببرند.
اگرچه سرویس جدید کوپایلوت قیمت بالایی دارد، اما مجموعه ابزار‌های هوش مصنوعی این شرکت را ارتقا می‌دهد و به‌خصوص برای کاربران تجاری کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت. همین قیمت بالا می‌تواند در صورت استقبال، به جریان درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود.
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
چین در آخرین اقدام خود برای کاهش ارزش دلار و حرکت به سمت بین‌المللی شدن یوان، قرار است چندین سهام شرکت‌های فهرست شده در هنگ کنگ چین را به ارز اصلی خود قیمت‌گذاری کند.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
شاخص کل بازار بورس امروز ۷۳ هزار واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۳.۱۰ درصد تقویت شد و ارزش سهام عدالت نیز ۳.۹ درصد رشد نمود.
در معاملات روز چهارشنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد همراه بود، ارزش سهام عدالت هم همسو با شاخص صعودی بود.
شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد و ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۶ تومان رسید
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۰بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۵۰۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی ایستاد. ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
ارزش سهام عدالت نیز همراستا با رشد شاخص بورس، برای چهارمین روز متوالی با رشد همراه بود و سبد سهامداران سهام عدالت ۱.۹ درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز چهارشنبه شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی صعود کرد و همراستا با آن نیز ارزش سهام عدالت نیز صعودی شد و ۰.۵ درصد افزایش یافت.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
ارزس سهام اپل در معاملات روز پنجشنبه 4.5 درصد سقوط کرد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
بررسی صورت‌های مالی و لیست مشتریان تسهیلات کلان بانک پاسارگاد نشان می‌دهد این بانک، ۶۸ درصد از ارزش تسهیلات کلان خود را به مشتریان ذی‌نفع واحد اختصاص داده است که بالغ بر ۸۰ درصد از این مشتریان، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی وابسته به خود بانک پاسارگاد هستند.
بخش خصوصی چین در قرن حاضر از یک باریکه آب و جایی دورافتاده به یکی از پویاترین بخش‌های خصوصی جهان تبدیل شده است. طبق گزارش موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (piie) یک اتاق فکر آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت‌های تحت کنترل خصوصی بیش از نیمی از ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده چین را در اختیار داشتند در حالی که یک دهه پیش کم‌تر از یک دهم سهم آن را در اختیار گرفته بودند.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
صابر کاظمی با انگیزه های بازگشت به ترکیب شروع کننده تیم ملی در تمرینات حاضر است.
مدافع ملی‌پوش الاهلی در یک نمایش موفق در هفته اول لیگ ستارگان، توانست سهم بزرگی در کلین شیت و پیروزی تیمش داشته باشد.
پیش از میرکاظمی هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ