شقاقی گفت: بحران‌های نوظهور در ایران بسیار پیچیده‌تر از بحران‌هایی است که مجمع جهانی اقتصاد به آن‌ها اشاره کرده، بحران‌هایی نظیر آب، محیط زیست «ریزگرد‌ها و آلودگی هوا»، فرونشست زمین و خشکسالی، پیری جمعیت، صندوق‌های بازنشستگی و فرسودگی اقتصادی ایران، از جمله اَبَرچالش‌های ایران در دهه پیش رو قلمداد می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
اصفهان- وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.
افتادن میلیون‌ها درخت، مرگ به خاطر صاعقه‌ خطرناک و باد فقط برخی از جلوه‌های تباه کننده طوفان‌های ابرسلولی است.
جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.
جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.
تلسکوپ فضایی «هابل» تصویر خیره‌کننده‌ای از پیامد انفجار «ابر نو اختر» نوع ۲ در کهکشان مارپیچی «یوجی‌سی ۲۸۹۰» در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین ثبت کرده است.
این طرح منجر به افزایش شمار زندانیان السالوادور شده و آنها "اَبَر زندانی" موسوم به "مگا زندان" را افتتاح کرده اند.
پس از پایان اصلاحات ارضی در ابتدای دهه۴۰ و بر هم خوردن نظام زراعتی، سیلی از آوارگان روستایی و به‌ویژه آن‌هایی که تکه‌زمینی گیرشان نیامده بود، به امید زندگی بهتر به سوی شهر‌های بزرگ سرازیر شدند، عمده بارانداز این فقرا اَبَر شهر تهران بود. شهری درندشت که کسی، کسی را نمی‌شناخت و آنچنان گسترده و وسیع بود که در هر دره و کوه و کمر آن می‌شد آلونکی و زاغه‌ای بنا کرد.
اداره هواشناسی ترکیه به رسانه‌های محلی گفت که ساختار عجیب این ابر‌های عدسی شکل، نتیجه نوسانات شدید باد بر فراز تپه‌ها و کوه‌ها است.
«رشد نوجوان» در سرمقاله خود، «اَبَر قهرمان واقعی» را به چاپ رسانده و عنوان کرده که سردار سلیمانی اَبَر قهرمان واقعی دل‌های مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ