یکی از هواداران پرسپولیس با چشمانی اشک‌بار روز گذشته وارد ورزشگاه آزادی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در مراسم خاکسپاری محمدرضا نیازمند حاضر شد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی، در دادگاه چستر در دو مورد اتهام تجاوز بی گناه شناخته شد‌.
تلخ ترین اتفاق لیگ ملت‌های والیبال برای ایران و بازیکن جوانش رقم خورد.
آندرس اینیستا بعد از انجام آخرین بازی خود برای ویسل کوبه به شدت احساسی شد و گریه کرد.
ساندرو تونالی، ستاره میلان، به شدت از اتفاقات چند روز اخیر و اجبارش به ترک این باشگاه ناراحت است.
اشک ریختن قانونگذار زن استرالیایی در صحن پارلمان این کشور به تازگی در بین خبرهای پربازدید و جنجالی قرار گرفته است.
تصاویری از اشک‌های آندرس اینیستا هنگام خداحافظی با هواداران ویسل کوبه ژاپن را مشاهده می‌کنید.
دیشب هواداران والنسیا در ورزشگاه مستایا از دقیقه ۲۰ تا پایان بازی، با درآوردن صدای میمون و شعار وینیسوس بمیر به او توهین کردند. تا جایی که مهاجم رئال قصدی برای ادامۀ بازی نداشت.
ایسیاگا سیلا، مدافع مون‌پلیه، قبل از بازی با نانت بدترین خبر ممکن را دریافت کرد؛ اما در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، ترجیح داد بازی کند.
ابوالفضل جلالی با به ثمر رساندن یک گل زیبا و تماشایی، ثابت کرد که می توانسته است در بازی های قبلی به میدان برود.
دژان استانکوویچ، مربی سمپدوریا، بعد از تساوی یک-یک تیمش برابر امپولی به گریه افتاد و مصاحبه بعد از بازی با شبکه تلویزیونی DAZN را ترک کرد.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان در مدرسه کشته شد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی پس از قهرمانی در سری A اشک ریخت و این دستاورد را به برادرش که چهار سال پیش فوت کرده و همچنین به هواداران و بازیکنانش تقدیم کرد.
کاپیتان تیم فوتسال بارسلونا در جریان دیدار با پالما به شدت آسیب دید و فضای مسابقه را تحت تاثیر گریه‌های خود قرار داد.
کاپیتان تیم فوتسال بارسلونا در جریان دیدار با پالما به شدت آسیب دید و به علت شدت آسیب دیدگی اشک ریخت.
تصاویر آلخاندرو گارناچو با چوب زیر بغل بعد از مصدومیت او در دقایق پایانی دیدار امشب منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون، هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است.
مخاطبان انگلیسی روزنامه دیلی میل، صداقت رئیس جمهور اوکراین در شرایطی که در کنفرانس خبری اش در حال اشک ریختن بود را زیر سوال برده اند.
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
روبرتو کارلوس، مدافع افسانه‌ای سابق برزیل، شرایط چندان خوبی ندارد و مدت طولانی است که از دیدن فرزندانش محروم بوده است.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
فصیحی پس از این لحظه تاریخی درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ همدستی با پسرخاله برای قتل شوهر/ سرقت دختر نوجوان در بخش نوزادان بیمارستان/ اشک‌های یک زائر، دزد را لو داد!/ مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی/ نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد/ قاچاق گوشی‌های سرقتی به آن سوی مرز!/ "برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۷۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۲۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ