کاپ جام جهانی پس از ده ساعت حضور در ایران، امشب از کشور خارج خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
مطالعه تیمی از باستان‌شناسان جزئیات جالبی درباره شکل سازه‌های زیرزمینی در اختیار مخاطبان قرار داده و اطلاعاتی را درباره یک شهر معنوی، که توسط مردمان زاپوتک در عصر پیش-اسپانیایی در این دوران ساخته شده، آشکار می‌سازد.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
محققان دانشگاه لایبنیتز هانوفر در آلمان جزئیات جالبی درباره زندگی منحصر به فردترین گیاه گوشتخوار کشف کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از کشور قطر بازگشته است درباره حواشی جالب این سفر و همچنین ملاقات هایی که با چهره های مطرح فوتبال جهان داشته است صحبت کرد.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفتگی گفت: در پرونده قانون هوای پاک برای ۵ مسئول دولت سابق قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
تمرین روز گذشته بایرن با حدود نیم ساعت تاخیر برگزار شد.
محمو خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک ایران که به تازگی به سوئیس سفر کرده جزئیات جالبی از دیدارش با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک شرح داد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
شهید حاج قاسم سلیمانی در هواپیما هنگام مواجهه با یک خانم کم حجاب برخورد جالبی با این خانم داشت که موجب تعجب مسافرین هواپیما شد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
آیا می‌دانید داوران حاضر در جام جهانی با چه مدل ساعتی وقت‌ها را محاسبه می‌کنند؟
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
همه نگاه‌ها به لیونل مسی است و اسطوره آرژانتینی برای آخرین بار است که در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
در حالی که دادگاه رسیدگی به تخلف نیمار، ستاره سابق بارسلونا، در جریان پیوستن به این باشگاه ادامه دارد، حالا جزئیات جالبی هم مطرح شده است.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ