زنی به علت قطع انگشتانش، دستش به شبیه کوسه شده است و روحیه جالبی بعد از این اتفاق دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین موشک بالستیک قاره‌پیمای اتمی عملیاتی شوروی به اسم R-5 پوبدا توسط صنایع هوافضای یوزماش طراحی و تولید شد، این صنایع پس از فروپاشی شوروی رونق خود را از دست داد.
تیم فوتبال ناشنوایان در حالی فینال بازی‌های تابستانی ناشنوایان در روسیه را واگذار کرد که به دلیل کتک‌کاری بازیکنان، این دیدار به نفع تیم روسیه پایان یافت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بازدید از نمایشگاه انجمن «ایده‌های قوی برای زمان جدید» روی صفحه مانیتور لمسی تولید داخل چهره‌ای کشید و آن را امضا کرد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه با معرفی نفرات برتر اوزان ده‌گانه به پایان رسید.
خواننده زن و نوازنده به جبهه اوکراین برای تقویت روحیه سربازان روسیه اعزام شدند./منبع: کاتافراکت
فیلم‌های جدید نشان می‌دهد که دو خلبان روسیه هدفی آسان را برای بمب باران از دست می‌دهند.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
نیروی‌های روسیه از موشک‌های ضدزره دهلاویه ایران که در واقع کپی موشک ضد زره کورنت خودشان است استفاده می‌کنند، حال برخی منابع روسی مدعی شدند ویدیو مربوط به شلیک و اصابت این موشک به زرهپوش اوکراینی است.
تاریخچه جنگنده‌های شرقی کارخانه میگ «میکویان» (شوروی - روسیه) از ابتدا تا کنون را مشاهده می‌کنید.
گل مساوی ایران به روسیه در ابتدای نیمه دوم توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
کیت میدلتون، ۴۱ ساله، هنگامی که در کنار شاهزاده ویلیام، ۴۰ ساله وارد یک مرکز اسلامی در لندن شد با روحیه بالا ظاهر شد اما وقتی دستش را به سمت امام جماعت مرکز دراز کرد ایمان سفیان از دراز کردن دست خود خودداری کرد.
آنچه در ویدیوی منتشره در تلویزیون روسیه به نمایش درآمد، کاخی بود که به جای دکور‌های مجلل، دیوار‌های بتنی برهنه‌ای داشت. به نحوی که گویا کاخ در حال بازسازی است و حتی این سوال را در اذهان ایجاد می‌کرد که در این بنا چه اتفاقی در جریان است.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
هواداران تیم سپاهان در اقدامی خبرساز در حاشیه دیدار تدارکاتی تیمشان با زنیت پرچم اوکراین را در دست گرفتند.
لنین از ۱۹۱۷ تا ۱۹۲۴ رهبری جمهوری شوروی روسیه را بر عهده داشت و از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۲۴ اولین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی بود.
قسمت‌هایی از دریای خزر از سمت روسیه به دلیل شدت هوای سرد غیرعادی، امسال تا حدی یخ زد. کاربران روسی در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که چنین پدیده‌ای از دریای خزر را تا به حال ندیده‌اند./مهر
جمعی از رانندگان روسیه به خلاقیت جالبی در طراحی درخت کریسمس دست زدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این هم اقداماتی برای تقویت روحیه و انگیزه بازیکنان انجام داده بود، قبل از دیدار برابر انگلیس هم از این حربه برای تقویت روحی ملی پوشان استفاده کرد.
ولیعهد انگلیس دوشنبه شب با حضور خود در اردوی تیم ملی انگلیس در آستانه اعزام آن‌ها به دوحه به بازیکنان روحیه داد.
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ