مقام ارشد اروپایی که خواستار میانجی‌گری رییس جمهوری ایران شده است، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
چند وقتی بود که پیامک های جعلی سهام عدالت برای افراد مختلف ارسال می شد و به محض ورود فرد به لینک ارسالی، او در دام کلاهبرداران می افتد و حسابش خالی می شد. پشت این ماجرا چه کسانی بودند؟
احسان علیخانی، مجری مشهور پرسپولیسی به ماجرای خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.
معاونت اجتماعی فراجا این پیام را برای تمامی افراد دارای خط فعال تلفن همراه ارسال کرده است تا بار دیگر یک قانون را یادآوری کند و این پیام ربطی به بی‌حجاب بودن یا با حجاب بودن افراد ندارد.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
ولید الرکراکی، سرمربی موفق مراکش، به دلیل ماجرای براهیم دیاز در مورد موضوع بازیکنان دوتابعیتی اظهارات جالبی را مطرح کرد.
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم‌سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده‌های ایرانی است.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره عوارض پرداختی به بهشت زهرا(س)توضیحاتی ارائه داد.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
مرحله جدید طرح ناظر یک و ارسال پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها توسط پلیس آغاز شده است.
کارشناس وزارت ارتباطات گفت: اصلا پیامکی ارسال نشده است بلکه آلارمی بوده که برای تعدادی از گوشی‌های کاربران ارسال شده است و ثانیا کاملا از پیش برنامه‌ریزی شده و یک تست ساده مخابراتی بوده است.
پیامک جعلی زلزله برای برخی از شهروندان ارسال شده است.
علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس به‌تازگی از پیام اینستاگرام و پرسش این شرکت در مورد شرایط ایران خبر داده بود اما وزارت ارتباطات می‌گوید از ماجرای این پیام بی‌خبر است.
یکی از بازیکنانی که برایش پیامک ارسال شده، ابوالفضل جلالی است و این ملی پوش استقلال در لیست نهایی کیروش قرار گرفته است
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
رسانه‌های هند اعلام کردند ساعاتی پیش یک هواپیمای ایرانی وارد آسمان این کشور شده و با ارسال پیام «تهدید به بمب‌گذاری»، خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی نو شده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال با بیان این که هیچ دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند نوشت: اگر به خاطر یک پیام باعث آزار هم تیمی‌هایم شدم، عذرخواهی می‌کنم.
عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر معروف فوتبال با انتشار پیام ویدئویی به برگزاری تجمعات اعتراضی در پی ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی واکنش نشان داد.
در این فیلم سیر تا پیاز ماجرای واردات خودرو از مهر ماه به کشور را مشاهده می‌نمایید.
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ