مدیر روابط عمومی دفتر رییس جمهور تاکید کرد که رییس جمهور هیچ حساب کاربری در توئیتر ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس خطاب به نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد گفت: اطلاعات شما کاملا غلط است. در مواد لایحه حجاب و عفاف هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نمی‌شود و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه می‌گویید بردن به کلانتری را جمع کنید کاملا دروغ محض است.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است. رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان، گفت: شخص رئیس جمهوری به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای تاکید داشت که هزینه‌های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر است. دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
رئیس اسکودا گفت: در ارتباط با مسائلی که اخیراً رخ داده باید بگویم که مسئولیت کیفری اصولاً شخصی است و قرار نیست که این مسئولیت را شخص دیگری به دوش بکشد. کسی که مغازه‌ای را اجاره می‌کند و در آن کسب و کار راه‌اندازی می‌کند، به هیچ وجه نمی‌تواند میان مشتریان خود تفکیک قائل شود.
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
شریعتمداری نوشت: باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آن‌ها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است!
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مواجهه بازدارنده با هنجارشکنان در زمینه حجاب و تفکیک بین افراد ضعیفُ الحجاب با هنجارشکن تأکید کرد و گفت: ذکر این نکته ضروری است که پیگیری مساله حجاب و عفاف هیچ منافاتی با اولویت داشتن مسائل اقتصادی ندارد.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا به‌رغم اینکه شرکت توییتر حساب کاربری وی در این شبکه اجتماعی را رفع تعلیق کرد، گفت که هیچ علاقه‌ای به برگشتن به توییتر ندارد!
رئیس جمهور سابق آمریکا به‌رغم اینکه شرکت توییتر حساب کاربری وی در این شبکه اجتماعی را رفع تعلیق کرد، گفت که هیچ علاقه‌ای به برگشتن به توییتر ندارد!
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دانشجویان بازداشتی، گفت: به صراحت می‌گویم هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده، شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: حجاب هویت ملی ماست و دشمن در این مورد دچار توهم شد لذا هیچ نتیجه ای از این حرکات نخواهد گرفت.
رئیسی با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
اینجا هستم تا از بارسا محافظت کنم. تا من رئیس باشگاه هستم، هیچ کسی نمی تواند به بارسلونا آسیب بزند. اجرای این برنامه الزامی بود و هیچ راه دیگری وجود نداشت. من قمارباز نیستم بلکه ریسک های حساب شده می کنم
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از افزایش ۲.۵ برابری سرانه سبد تغذیه مادران باردار و شیرده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ