نماینده مردم قزوین گفت: از هیئت تطبیق می‌خواهم به روح قانون واردات خودرو یعنی تنظیم بازار، ایجاد رقابت و کاهش قیمت توجه کند اگر این موارد محقق نشود، بهتر است آئین نامه و قانونی نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت اعزامی مجموعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا موسوم به «اکواس» پس از شکست مذاکرات با کودتاگران نیجر را ترک کرد.
اعضای هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان فارس امروز با فرمانده سپاه استان دیدار و گزارشی از نحوه مسلح کردن تروریست دستگیر شده دریافت کردند.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
چند روز پیش در میان انبوه اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی خبر آمد یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته بازیکنانی که فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند را دعوت کرده و قراردادشان را تمدید کند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین نرخ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیر قانونی است و باید تمام شرکت های اقتصادی و بورسی به مصوبه هیات تطبیق مصوبات عمل کنند.
دبیر هیئت تطبیق فرمانداری گفت: مصوبه شورای شهر در خصوص کاهش بهای بلیت مترو در دستور کار هیئت تطبیق فرمانداری قرار گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمویمی شهر تهران بررسی خواهد شد.
هیئت عالی نظارت مجمع، صبح و عصر شنبه 20 اسفندماه 1401 در جلساتی فوق العاده به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر، بندهایی از بودجه 1402 کشور را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص در جلساتی فوق العاده بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام بررسی کردند.
۳۲ هیات قضایی متشکل از ۵۱۱ مقام قضایی به‌طور هم‌زمان در هشت زندان استان تهران حضور یافتند و پرونده‌های زندانیان را بر اساس معیارهای عفو رهبر انقلاب تطبیق دادند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هیئت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت در مقابل جرایم شخصی و عدم تطبیق عملکرد، مصونیت ندارند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در صحن شورا بررسی خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید شامل قانون رتبه بندی معلمان شوند.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، آئین نامه رتبه‌بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته و گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین را از قانون رتبه بندی مغایر با مصوبه مجلس دانسته است؛ بنابراین دولت باید در تدوین آئین نامه‌ها کلیات ذینفعان و قوانین را در نظر بگیرد.
نایب رئیس مجلس گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین از قانون رتبه بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته است. لذا دولت در تدوین آئین نامه قوانین دقت کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تطبیق مغایرت و اشکالات آئین نامه واردات خودرو که در هیئت دولت تصویب شده را بررسی کرده و اگر اشکالی وجود داشته باشد اصلاح آن را پیگیری می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تطبیق مغایرت و اشکالات آئین نامه واردات خودرو که در هیئت دولت تصویب شده را بررسی کرده و اگر اشکالی وجود داشته باشد اصلاح آن را پیگیری می‌کند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را به هیئت تطبیق مقررات فرستاده است و ما پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده‌ایم.
مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری - صنعتی گیلان (انزلی) اعاده شده از شورای نگهبان در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع بررسی شد.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ